brudekjole?

Tarlica

Gift med forumet
Ei av mine beste venninner skal gifte seg, og hun har ingen aning på hva slags kjole hun skal velge.. Har akkurat bestemt seg, og bryllupet er ikke før til høsten, men føler hun må ha god tid på dette jeg[;)] Er det ikke en side på nettet som en kan "lage" sin egen kjole?! Sette sammen det man liker best, og se hvordan det ser ut?

Lov å prøve[;)]

Google bilder?Finne det hun liker og ta med bilder til en skredder, kanskje? :)

Somaras har mange fine, og man kan endre litt på de om man vil.

http://www.somaras.no/brudekjoler_side_3.html

ORIGINAL: Fragle1

Hun har et stramt budsjett[:(] så går nok dårlig å skreddersy[:'(] eller tusen takk, kanskje jeg skal tenke på det til meg selv? [;)]

Hva med å "klippe og lime"? Ta deler fra kjoer hun liker å lage sin perfekte kjole i f.eks PS eller Paint, og så sende bilder til jkdress.com og spørre om det er mulig å få laget den kjolen? De er ofte fleksible på sånt[:)]

ORIGINAL: Pluggensen

Hva med å "klippe og lime"? Ta deler fra kjoer hun liker å lage sin perfekte kjole i f.eks PS eller Paint, og så sende bilder til jkdress.com og spørre om det er mulig å få laget den kjolen? De er ofte fleksible på sånt[:)]

og de er ikke så dyre?[:)]

ORIGINAL: Tarlica

ORIGINAL: Fragle1

Hun har et stramt budsjett[:(] så går nok dårlig å skreddersy[:'(] eller tusen takk, kanskje jeg skal tenke på det til meg selv? [;)]

www.jkdress.com [:D][:D]
skreddersydd å sendt hjem..
min kosta 1600 med frakt[;)]

ORIGINAL: Tarlica

ORIGINAL: Pluggensen

og de er ikke så dyre?[:)]

Er vel alt etter kjolen, men det er vel helt ned i 500 kr og oppover alt ettersom[:)]

Back
Topp