Brudekjole over nett...

Pinkie^pie

Glad i forumet
Har noen av dere bestilt det før..?

Jeg hadde en kjole da.. Men den går bare til knærna og jeg må kanskje ha en tights med blonde helt nederst om det er kaldt den dagen.. Men så finner jeg denne kjolen da...
Skal jeg tørr å bestille? emoticon

Jeg hadde lyst til å bestille brudekjole over nett jeg også, men jeg turde ikke, siden det var såpass kort tid til bryllupet. Så jeg endte opp med å kjøpe en brukt kjole på finn, som jeg prøvde før jeg kjøpte den.
Hvor lenge er det til bryllupet da? Rekker du å sende den tilbake og evt motta den i en annen str hvis den ikke skulle passe?

Men er den dyr? For hvis ikke gjør det vel ikke noe å bestille den... Kan du evnt returnere den igjen? Og ikke for å være slem, med det er vel ikke så veldig fint med tights under en brudekjole, sorry men... 

Jeg tok en råsjans når jeg skulle gifte meg. Jeg fant verdens nydeligste brudekjole, men den måtte sys til meg og bestilles fra en brudesalong i Bergen. Jeg bor på sørlandet, så jeg sendte bare målene opp på mail. Jeg hadde jo selvfølgelig ingen planer om å sende de målene jeg var der og da, og sendte mye mindre enn det jeg var. Og tre måneder før bryllupet fikk jeg litt hetta og begynte å jogge og kuttet ut alt av godteri. Jeg gikk ned 16 kg, og min fantastiske brudekjole til 22 000 kr satt som et skudd;) Jeg kunne ikke latt være å kjøpe den siden den ble bestilt til meg. Men den var helt fantastisk!

Lykke til med bryllup:)

Pucca skrev:
Jeg klarer ikke å klikke på linken...

Kopier og lim inn emoticon
Får ikke til dette nye forumet helt hehe.
Kjolen var på salg 60% avslag, og e synst den var så bra pga mine tattooveringer blir da skjult emoticon

jeg har bestilt kjoler fra light in the box, og varene kom etter relativt kort tid, så jeg ville tatt sjansen :)

Jeg ville tatt sjansen :) Den kjolen var jo kjempe fin.

Utrolig fin kjole!! Håper den passer :)

Pinkie^pie skrev:
Pucca skrev:

Kjolen var på salg 60% avslag, og e synst den var så bra pga mine tattooveringer blir da skjult emoticon

Jøss, har jeg ALDRI tenkt på at jeg kan gjøre... He he, er det mulig;)

Kjolen var helt nydelig. Dollaren er utrolig lav nå, bare litt over fem kr, så dette blir ikke så dyrt:) Spør om de kan skrive gave på utsiden av pakken når de sender den, så slipper du toll. Hvis ikke må du regne med litt ekstra. Men uansett, bare det å leie en kjole i Norge koster jo mange tusen kroner. Jeg syns absolutt du bør bestille den, og håper på bilder av deg i den når den kommer!

Pucca skrev:
Pinkie^pie skrev:
Pucca skrev:

Jøss, har jeg ALDRI tenkt på at jeg kan gjøre... He he, er det mulig;)

Kjolen var helt nydelig. Dollaren er utrolig lav nå, bare litt over fem kr, så dette blir ikke så dyrt:) Spør om de kan skrive gave på utsiden av pakken når de sender den, så slipper du toll. Hvis ikke må du regne med litt ekstra. Men uansett, bare det å leie en kjole i Norge koster jo mange tusen kroner. Jeg syns absolutt du bør bestille den, og håper på bilder av deg i den når den kommer!

Ja jeg skrev på merknaden om de ikke kunne gjør det så får vi se.
Ringte jo rundt å hørte og billigste leige kjolene koster 5200,- hehe så nei takk da kan e heller kjøpe fra utlandet også har jeg ei skredder som kan fixze om det blir nødvendig.
Hihi skal se om jeg får tatt noen bilder når den kommer.

moto2 skrev:
jeg har bestilt kjoler fra light in the box, og varene kom etter relativt kort tid, så jeg ville tatt sjansen :)

Så bra! Gleder meg masse!!! emoticon

Jeg har bestilt brudekjole over nett, og jeg var ikke fornøyd. Men jeg veit om veldig mange som har fått kjempe fine kjoler da :)

Skal du bestille burde du få noen andre til å måle deg i stedet for å gjøre det selv i hvertfall. For da kan målene fort bli feil :) Når skal du gifte deg?

Back
Topp