Brudekjole giveaway!

Spøkelseskladden

Forelsket i forumet
Jepp, det er sant!

Har en ubrukt, nydelig brudekjole hengende i skapet, som jeg ønsker at en heldig brud skal få bruke. Skulle etter planen bruke den selv når jeg skal gifte meg til våren, men etter 2 graviditeter på 2 år, i tillegg til trening og kostholdsendringer er ikke kroppen i nærheten av å ligne på slik den var da kjolen ble kjøpt. Derfor håper jeg at kanskje noen andre kan ha nytte av kjolen. Kanskje noen som ikke har råd til å bruke masse penger på en kjole? Eller av en eller annen grunn har lyst på denne :)

Spre ordet, ønsker at noen skal få brukt den:)

Her ligger mer info om hvordan du kan gå frem for å få kjolen, samt noen bilder.

PS: Dette er IKKE reklame eller forsøk på salg, bare et forsøk på å være litt hyggelig :) 

*lykkeligst* skrev:
Du er jo bare for snill! Jeg er gift da, så jeg trenger ikke kjole, men heldige de som får din!

Sign! Snill du er 

*lykkeligst* skrev:
Du er jo bare for snill! Jeg er gift da, så jeg trenger ikke kjole, men heldige de som får din!

Sign :)

Kjolen var NYDELIG! Eg og har meldt meg på, og håper eg er heldig

Håper håper håper det kan bli meg

Skriver for å se kommentarene... :)

Tipsa ei veninne som virkelig kunne fortjent den 

så utrolig snill du er da..
eg er gift så eg skal ikkje melde meg på, ville bare si at dette var snillt gjort.
masse lykke til med å velge:)

Wow, for en flott gest! Tenker en jente blir veldig lykkelig og fornøyd med denne nydelige brudekjolen!

Bouncing buttplug skrev:
Nyydelig kjole! Lykke til til deltagerne!!

Sign!

den var utrolig flott og akkurat en slik jeg kunne tenkt meg å gifte meg i, bare synd jeg ikke er i nærheten av str 38!!

Back
Topp