Brudekjole for gravide

Pseudomamma

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Septemberlykke 2016
Høsthjerter 2017
Hei, jeg om min samboer har planlagt bryllup 02/07-2016. Vi fikk vite på julaften at vi venter en liten 03/09-2016, dette endret jo planene litt angående bryllupet.
Først og fremst kan jeg ikke velge hvilken som helst kjole etter som kommer til å være gravid i uke 31 når bryllupet er, så jeg lurer på om noen vet om noen pålitelige nettsider som selger rimelige brudekjoler til gravide? :)
Og om noen har giftet seg når de var gravide og hvordan denne opplevelsen var? :)

-VH

Gratulerer med spire!

Jeg ville fremskyndet/utsatt bryllupet. Jeg venter barn nr 3 og med ingen av mine hadde jeg greid å nyte et bryllup i uke 31! (er bare 25 nå, men sliter med å sitte).
Det kan være du er i strålende form, men det trenger ikke være slik. Det er ganske mye som skal gjøres før et bryllup!

Gratulerer med spire!

Jeg ville fremskyndet/utsatt bryllupet. Jeg venter barn nr 3 og med ingen av mine hadde jeg greid å nyte et bryllup i uke 31! (er bare 25 nå, men sliter med å sitte).
Det kan være du er i strålende form, men det trenger ikke være slik. Det er ganske mye som skal gjøres før et bryllup!

Skriver under på den! Er i veke 30 og sitter eg for lenge på hardt underlag kjem eg meg ikkje opp uten hjelp :/

Hei, jeg om min samboer har planlagt bryllup 02/07-2016. Vi fikk vite på julaften at vi venter en liten 03/09-2016, dette endret jo planene litt angående bryllupet.
Først og fremst kan jeg ikke velge hvilken som helst kjole etter som kommer til å være gravid i uke 31 når bryllupet er, så jeg lurer på om noen vet om noen pålitelige nettsider som selger rimelige brudekjoler til gravide? :)
Og om noen har giftet seg når de var gravide og hvordan denne opplevelsen var? :)

-VH
Hvis du tar kontakt på pm så kan jeg sende deg bilder av min:) Nydelig kjole. Det er ikke en gravidekjole, men den kan sikkert syes om! Og du skal få den for slikk og ingenting om du betaler porto:)

Et bryllup er hva man gjør det til! Noen her sier det er slitsomt med alle forberedelser - ja, hvis det er et bryllup som krever mye forberedelser ja. Men man kan også senke lista litt om man ønsker å gjennomføre når man er 30 uker på vei:) Også om man er heldig å ha mange rundt seg som kan hjelpe!
Lykke til uansett:)

• Liker
Reactions: VHN
Giftet oss en måned før baby kom til verden.

Dagen var rolig og kort på Tinghuset. Grand Hotel etterpå.

Orket lite og sovnet når mat og bilder var over.

Tok en liten kveldspromonade etterpå som nygifte.

Kjøpte aldeles nydelig kjole på eBay til ca 400 kr. Prisen et gått opp nå ser jeg.
Om jeg ville ha den større som en ballkjole kunne jeg kjøpt underskjørt også.
Valgte en liten brodert topp over. ImageUploadedByBV Forum1451434890.366990.jpgImageUploadedByBV Forum1451435043.678436.jpg

Jeg giftet meg på Mauritius ca uke 22. Det var helt fantastisk opplevelse, men det var jo bare oss og ikke noe styr. Hadde bryllupsplanlegger som fikset alt, så var bare å møte opp. Men klart type bryllup har mye å si.
Kjøpte gravid brudekjole på en amerikansk hjemmeside for en rimelig penge, veldig fornøyd! Husker dessverre ikke hva siden heter...

Back
Topp