Brudekjole/aftenkjole

Ulva

Forumet er livet
Skal dere kommende bruder gå i brudekjolen hele dagen eller skal dere bytte til en aftenkjole utpå kveldinga?

Jeg har fått mange spørsmål om jeg skal gjøre det men vet neimen ikke hva som er vanlig...? Hadde jo i utgangspunktet tenkt å gå i brudekjolen hele dagen...

Kommer nok til å bruke brudekjolen hele kvelden ja[:)] Bare en gang jeg kan få bruke den, så da vil jeg ha den på lengst mulig[:)]

Tenkte akkurat det samme jeg... Og er jo litt dumt egentlig å kle seg opp i en nydelig brudekjole bare for noen timer...

Jeg skal ha kjolen på så lenge som mulig, siden (forehåpentligvis) dette er den eneste gangen jeg skal ha på meg brudekjole. Tror det er ganske vanlig i USA å bytte, for der er det mange som reiser på bryllupsreise rett etter festen [:)]

Jeg hadde kjolen på hele kvelden.... Hadde med ekstra par med sko, i tilfelle skoene skulle bli vonde, men det endte jo opp med at jeg kasta skoene og løp rundt på strømpene... [8D]

Jeg gikk i brudekjole hele kvelden. Er fortsatt det som er mest vanlig. SYns det blir vel råflott med to kjoler, og mange som bytter, ser jo ikke "brud" ut lenger, men som en alminnelig gjest.. Man kan ha brudekjole en dag i livet, og jeg bestemte meg for å bruke den til fulle. [:)]

ORIGINAL: RANDÅLF

Kommer nok til å bruke brudekjolen hele kvelden ja[:)] Bare en gang jeg kan få bruke den, så da vil jeg ha den på lengst mulig[:)]

Jeg og[:D]

E skal ha brudekjolen heile kvelden...

ORIGINAL: Habby

Jeg har valgt meg en brudekjole som ikke er så 'krevende', så kommer nok til å gå i den hele kvelden[:)]

dette er et flott kompromiss, at man har en slags to i en, i form av en enkel kjole som fungerer til sermoni og fest[:D]

eg skal gå i brudekjolen heile dagen,men eg skal ha en kjole i reserve viss nåkke skulle skje. kvit,men enklere enn brudekjolen.[:)] 
søstera til forloveren min opplevde at faren sølte rødvin på kjolen tidlig på kvelden og siden ho berre hadde den,så måtte ho gå med den kjolen resten av kvelden.det måtte ha vore såååå leit![&o]

Brudekjolen hele dagen og kvelden! [:)]
Blir den dyreste kjlen jeg noen gang har og kommer til  kjøpe meg og jeg kommer forhåpentligvis til å føle meg som en prinsesse i den, så jeg vil ha den på så lenge jeg kan, den ene dagen. [:D]

Det blir brudekjole hele kvelden. Det er slep på den, men det er festet med borrelås, så det er bare å rive av.
Jeg har ikke engang vurdert noe annet.

Brudekjolen hele dagen og kvelden. [:)]

ORIGINAL: Linnselusa

Brudekjolen hele dagen og kvelden. [:)]

Back
Topp