Brudebuketter (bilder)

*xsnox86*

Forumet er livet
her er noen brudebuketter jeg laga mens jeg gikk på skolen, for dere som vil se.. [:)]
å litt for å vise at det er mangen fine farger i blomster. [:)]

min eksamensoppgave.. [:)]

disse er bare laga av resteblomster.. [8D]
kirkepynten laga jeg til min søsters bryllup, så det er ikke resteblomster..

Kom gjerne med bilder, for jeg har ikke klart å bestemme meg ennå.

Fine buketter du har laget[:)] 

oi, der va der masse fint[:D] Flink du e!

Hehe, har ikkje bestemt meg eg heller - lure på om eg klare bestemme meg te slutt[;)]

Wow wowowo

Kan du lage et te (Brudebukett) mit bryllup hehehehe???
Di havr ganske utrolig fine..
[:D][:)]

ORIGINAL: Nicita

Wow wowowo

Kan du lage et te (Brudebukett) mit bryllup hehehehe???
Di havr ganske utrolig fine..
[:D][:)]

kjempe fine [:)]

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: tipp

Hre holder vi oss til tradisjonen om at buketten er brudgommens gave til bruden på dagen. Så jeg vet ingenting om den. [:)] Slipper å ta stilling. [;)]

den tradisjonen  har eg aldri hørt om...?? blir isje d litt vanskeligt då i forhold t at buketten må jo passa t kjolen å alt? Har han sitt kjolen?

ORIGINAL: June23

ORIGINAL: tipp

Hre holder vi oss til tradisjonen om at buketten er brudgommens gave til bruden på dagen. Så jeg vet ingenting om den. [:)] Slipper å ta stilling. [;)]

den tradisjonen  har eg aldri hørt om...?? blir isje d litt vanskeligt då i forhold t at buketten må jo passa t kjolen å alt? Har han sitt kjolen?

Det er en gammel tradisjon, og den er nevnt på stortsett alle bryllupssider og i bryllupsmagasiner. Nei, han har ikke sett kjolen, men ang buketten, så trenger han bare å vite fasong og farge på kjolen. Og jeg har jo funnet "ønskebilder" av buketter i fasonger og farger som passer. Han vet jo også fargetema for festen forøvrig. Han har fullt ansvar for brudebukett, brudepikeballene og corsagene til seg og sin forlover. Så forteller han meg hvilke blomster som er brukt i hvilken farge så jeg får handlet inn og laget borddekorasjoner. Skal ikke ha noe overdådige greier, så.  Og buketten blir jo fin uansett, det skal vanskelig gjøres å bomme totalt. Og han har god smak.

hm, oki [:)]

Nydelige blomsterbuketter da. Har du laget noen med hvite roser e.l. Tror igrunnen det er noe slikt jeg er på jakt etter. Ikke enkelt å velge nei.

ORIGINAL: C78

Nydelige blomsterbuketter da. Har du laget noen med hvite roser e.l. Tror igrunnen det er noe slikt jeg er på jakt etter. Ikke enkelt å velge nei.

ja, jeg har det. [:)] har laga mye, dette er bare noen jeg laga mens jeg gikk på skolen.
men har ikke bilder av de.

Back
Topp