Brudebukett!

Cathygirl

Forumet er livet
Hva betalte/betaler dere for brudebuketten og evnt. brystbukett, bukett til brudepike og dekorasjoner på bordene?
Har så vidt begynt å se litt på dette, men synes d e vanskelig. har fått priser på bukett fra 2000-4000kr! synes dette e svindyrt, men d e jo fordi d e bryllup! ikke rart d koster å gifte seg[:o]

ORIGINAL: Hilde_81

Jeg har kun sjekket en blomsterbutikk der vi skal gifte oss og der lå de fleste bukettene på 1600-2000 kr og der var det mange LEKRE buketter[:)] Så i et album der og tror nok jeg kommer til å kjøpe buketten der siden de hadde laget mange buketter som passer meg perfekt. Prisen på knapphullsblomster var 100-200 kr alt ettersom hvordan man velger å ha de...

4000 kr var jo veeeldig dyrt da[:-] Fy søren noen vet å melke det for alt det er verdt....

1600-2000kr var jo ganske grei pris d! E ihvertfall avgjort at eg ska lete litt til før eg bestemmer meg for hvem som får lage min bukett.
de som i midlertid sku ha nærmere 4000kr sku ha 250kr for brystbukett!
Nei, tror eg ska finne en liten koselig bortgjemt blomsterbutikk. merkebutikkene e jo bare ute etter å flå oss!![:'(]

Back
Topp