Brudd i vannledninger... Igjen....

Bakemester Harepus

★Juni12`s jentemamma★Februar2014`s Miss Opptatt★
VIP
For andre gang på 2 mnd klarer kommunen min og lage hull på vannledninger som leverer vann hit jeg bor.. Noe som betyr at jeg må koke vannet..
Vet ikke kommunen hvor vannledningene er eller? Siden det er 2 gang nå liksom.. Kokt vann syns jeg smaker helt forferdelig.. Men vil ikke bli syk heller..

Beklager all sytinga, men måtte bare få det ut.. Samboeren min jobber overtid =( Så han er ikke her, hvis ikke hadde jeg snakka med han om det..

Arg, så unødvendig! Utrolig sløvt å gjøre det flere ganger på kort tid da!! Blir utrolig mye merarbeid. Har dere tilgang til vann likevel, siden du må koke det?

Ja, har vann.. men kan være mye bakterier.. Så jeg tør ikke ta sjansen enda ;)

aaarg! Føler med deg!!! Her klarte de å grave over hovedvannledningen (eller no sånnt) hele 3 ganger på 2-3 uker!! Så alle i området mista vannet... Varte heldigvis bare noen timer hver gang, men utroolig plagsomt uansett. iallefall når det skjer så ofte på så kort tid... Lurer jo på om de i det hele tatt har greie på hva de driver med...:S

DinaF skrev:
Ja, har vann.. men kan være mye bakterier.. Så jeg tør ikke ta sjansen enda ;)

Ok, nei da hadde jeg kokt vannet jeg også!! Håper de ordner det raskt!! :)

Uff, så kjedelig! 
Kjøp en god saft, så smaker vannet litt bedre? Jeg er veldig glad i fun light appelsinsaft:)

Evt så kan du jo kjøpe vann for en kortere periode. Men utrolig kjipt uansett altså

Jeg er ikke så glad i saft, så blir vel til at jeg hamstrer et par flasker fra butikken i morra =) Hvis det er mer igjen da.. Hehe.. De driver å bygger 3 rundkjøringer på samme sted nå, skal utvide butikker og kjøpe senteret, så er ikke så lett tydeligvis da.. hehe

Back
Topp