brudd i ribbein

All song

Forumet er livet
Julibarna2014
Aprillykke 2016
Eg hoppa trampoline med mine barn før 2 uker siden. Eg trampe feil og datt ned så eg traff den metalringen med høyre ribbein. Der og då var det drit vont. Dagerna efter og men gick aldrig til legen da eg har hørt att de ikkje gjør så mye med det og det er bara att ta smertestillende før smerter.
Men enny idag efter 2 uker så klarar eg ikke ligge på høyre side og visse bevegelser er otroligt vont.

Føler meg dum att gå til legen efter ett fall 2 uker efter de skjedde:(. Kan det evt gjør noet med??
 
Nei. Ribbeinsbrudd må bare bli bedre av seg selv. Det kan ta flere måneder før det blir bedre
 
Men jeg ville nok gått og fått det sjekket likevel, for det kan jo ligge feil... Og i verste fall kan en lunge bli punktert hvis skarpe deler fra et ribbein stikker ut.

Skulle det så være, så må de jo rette det opp tenker jeg før det bare må gro.

I det minste fått sjekket om det er brudd, brist eller bare forslått. Greit å ha i journalen for evt fremtidige problemer tenker jeg
 
Aaau! Dethørtes kjempevondt ut! Ta en legetime for å være helt sikker! Og masse god bedring!:Heartred
 
De gjør ingenting, men det kan ligge feil og punktere en lunge. Gå til legen. Ville du unngått å gå til legen om det var ditt barn? Du er deres mor og må ta vare på deg selv også.
Uff nei du har rett men eg tror eg hade nog sprunget til legen visst det hade vart mitt barn.
Me mødrer tenker væl mer på barnen æn oss selv
 
Back
Topp