Brrrrrr

Upsidaysi

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Påskekyllingene 2020
herremin altså, jeg fryser noe så til de grader, ligger under to tepper med ulltøy på og har likevell frysninger.

Har skjønt at dette er normalt, men hva kommer egentlig denne kulden av? Er det noe jeg kan ha i meg av vitaminer feks for å hjelpe?

herremin altså, jeg fryser noe så til de grader, ligger under to tepper med ulltøy på og har likevell frysninger.

Har skjønt at dette er normalt, men hva kommer egentlig denne kulden av? Er det noe jeg kan ha i meg av vitaminer feks for å hjelpe?
Jeg fryser også. Særlig på kveldene. Jeg har et tykt ullpledd fra røros som jeg duller meg inn i med ullklær og ullsokker på holder jeg varmen til jeg legger meg. Sover med alt på og har i tillegg vinterdyne. Vet ikke hvorfor det er slik men det har gitt seg ru dt uke 15 i di andre svangerskapene. Da har jeg plutselig hatt det alt for varmt:hilarious:

Her bytter det hele tiden. De på jobb tror jeg er kommet i overgangsalderen. Først fryser jeg å har på meg dunjakke inni regnjakke. Så svetter jeg å må vrenge av boblejakke og genser å bare være i t-skjorte inni regnjakke. Veldig forvirrende.

Jeg fryser mye enda, snart uke 9.. koser meg med varme i gulv hjemme og vinterdyne :p på jobb må jeg bevege meg, kan ikke kle på meg for mye pga uniform hehe.

Litt sånn overgangsaldertendenser her også.. Veksler fort mellom å være varm og kald:hilarious:

Er så varm nå på morningen! Måtte vrenge av meg dyna å jage vekk kose-mannen min. Elsker å kose, men når jeg blir så varm, så må han dessverre flytte på seg. Nå har jeg på meg en lett sommerkjole og svetten siler. Kinnene er helt røde og varme.

Jeg er enten normaltemperert eller veldig kald. Sover med teppe oppå dynen hver natt nå, og slipper da både å fryse og svette gjennom natten.

Har vurdert å begynne med sjal alt. Fryser så ofte gjennom dagen..

Jeg er også veldig kald på kveldene! Foreslo for mannen at vi kunne tenne opp i ovnen, men det bli ikke helt godt mottatt :hilarious:

Det er så rart. Skulle likt å visst hva det kommer av. Altså årsaken til at man fryser og gjerne mer på kvelden

Uten å ha søkt det opp vil jeg tro det er fordi kroppen konsentrerer seg om å holde god temperatur inni kroppen til babyens fordel. Det tar på å lage et menneske :p på samme måte som at når folk er døende blir de kalde på kroppsdeler de ikke trenger for å overleve.. nesen og fingrene osv. Kroppen sender energien der den trengs mest :)
(Men som sagt, ikke basert på at jeg vet, bare det jeg tror)

Ser jeg er litt omvendt enn dere, jeg er stort sett varm:dontknow

Her fyres det hele dagen lang og i senga har vi både vinterdyne og sommerdyne, så jeg skal slippe å fryse :)

Sykt kaldt ute om morgenen også. (Bor i Oslo) Har begynt med jakken jeg bruker rett før vinteren kommer sånn ordentlig. Skjønner ikke at alle andre er i skinnjakker og gensere - så aner meg at ikke alle synes det er like kaldt.

Back
Topp