Brrrrrr...

Baby4us

Elsker forumet
Fy søren, jeg fryser hele tiden! Hender og føtter er verst, men jeg føler meg frossen helt inn i midten... Og når jeg havner under pleddet på sofaen sovner jeg så klart.. Kan love at det ikke blir utrettet store ting her før påske.. :-)

Høres ut som meg, jeg har alltid vært frossen, men nå fryser jeg hele tiden. Sitter omtrent oppi peisen og mannen må varme hender og føtter hver kveld. Tror all blodsirkulasjonen er opptatt med å lage baby :)

Kjenner meg igjen! Har det varmoven på kontoret så høyt at mine kollega er sluttet å komme inn til meg. :-p

Fryser jeg og. Alltid vært frysepinne, men nå er det ille. Var sånn i de 2 andre svangerskapene også! Her tar jeg meg en god og varm dusj, hvis jeg ikke finner varmen under pleddet ;)

her er det enten eller. enten så fryser jeg masse ellers er jeg så varm at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg, haha. en mellomting hadde vært fint ;)

Jeg måtte ta meg ett varmt bad i dag for å få litt varme i kroppen, men det var ikke godt det heller. Ble alt for varm og nå fryser jeg igjen

Samme her! Og jeg fryser vanligvis aldri.. :P

Back
Topp