Brrrrr!!!

Underfullt

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Fryser sånn om dagen!!

Om formiddagen før lunsj er det skikkelig ille, og fra sju og utover på kvelden.

Flere som fryser?

Det er nok fordi vi får litt forhøyet kroppstemperatur når vi er gravid. Dermed fryser noen av oss litt sånn som når man får feber. :)

Frøys skikkelig masse sist jeg var gravid også.

Ja jeg og fryser veldig. Gjort det nå i halvannen mnd. Er jo 6 uker 3 dager på vei. Har ikke tenkt over at det kan ha noe med graviditeten å gjøre...
Ei på jobben sa at det merker man når man har gått ned mye i vekt, for fett varmer, har gått ned en del kilo fra i fjor..hun vet ikke at jeg er gravid.

Off JA!! Her en kveld la jeg meg med full joggedress, hold på å fryse meg skvett forderva.

Ja, fryser veldig her også!! Må ha varmeflaske i senga, og teppe i sofaen hver kveld. Men jeg har tenkt at det er fordi jeg kun ligger på sofaen hele kvelden... blir jo ikke akkurat så veldig bra blodsirkulasjon av det da....

Fryser nei.. Jeg svetter i hjæl.. Må slutte å drikke te på kvelden merker jeg.. Trodde nesten jeg var kommet i overgansalderen men det var vel litt tidlig :)

Har vært en skikkelig frosenpinn de siste ukene, men nå de siste dagene virker det som om jeg har fått tilbake varmen :)

Ja jeg fryser veldig! Satt her med gåshud langt oppover armene, og så på temperaturen inne, og den var på 23 grader..

Back
Topp