Brrrr...

fruluna

Forumet er livet
Så kaldt det er ute i dag! 10 minus her jeg bor, så nå gruer jeg meg til å dra på butikken!
Hater å fryse..
Ikke har jeg plass til noen stilongs under buksene heller..Begynner å bli trangt nok som det er..He he.
Tenkte jeg skulle leie den nye batman filmen i dag, for da blir nok samboeren glad når han kommer hjem fra jobb [:D] Må jo være litt snill også da.. [:)]

Nokså kaldt ja! [;)] Her er det for øyeblikket -6 grader. Hvitt ute og sola skinner. Så deilig!! Holder på å pakke inn kalenderpakkene til samboer og har på julemusikk i bakgrunnen. Digg![:)]

Her er det to minus og det snør kjempemasse... [8|] Er greit med litt snø, men ikke sååå masse.. [:'(]

Stemmer det bast, hørte det på nyhetene at gravide trenger ikke vinterjakker i år! Så slutt og skap deg og kom deg ut i kulda...he he. Her er det 10 kalde og sol, deilig![;)]

Ikke funnet deg noen jakke enda da, bast?
Jeg sliter faktisk litt med det jeg også nå.. Den vanlige vinterjakka mi får jeg ikke igjen lenger.. Mamma kom med en gedigen jakke her en dag som jeg kunne låne, men herregud jeg ser jo dobbelt så stor ut som jeg faktisk er!! Så den nekter jeg å gå i.. Så jeg flyr i den gamle gode uten å få trekt den igjen..

ORIGINAL: pebbles

Stemmer det bast, hørte det på nyhetene at gravide trenger ikke vinterjakker i år! Så slutt og skap deg og kom deg ut i kulda...he he. Her er det 10 kalde og sol, deilig![;)]

Give me some snow!! Her er det akkurat så det er hvitt på bakken, men det er det.. Vil ha mere snø!!

Fant meg en stor strikke genser og et langt skjerf, lue og votter, er så go og varm atte.
Genseren er så stor at den rekker ned på låra, selv om jeg har stor mage.[:)]

Her er 0 grader og det snør, TV`n detter ut og jeg fikk ikke fyr i peisen og har ikke ligther eller fyrstikker, brukte den siste på første forsøk.[:@] Skulle fyrt opp et stearinlys først. Men var altfor trøtt til og tenke så langt da.

Her er det bare 3 kuldegrader her, og jeg vil ha mere snø[:(]

Hmmm har ingen jakker å lukke igjen jeg heller, men som dere sier gravide trenger vel ikke vinterjakker..
Noen som har sett vinterjakker til gravide no sted??

Her er det 7 minusgrader og nesten ikke noe snø. Hadde vært litt koselig med litt i det minste. Solen skinner, deilig. Tenkte jeg skulle våge meg en liten tur på butikken i sambos vinter jakke. Den er så stor og god atte. [:)] Han må gå på jobb med en strikke jakke med en litt for stor vind jakke over stakar. Godt det ikke er så lenge igjen.

vi har o grader...
å det snør...å det snør...å det snør...
har gjort det i tre dager nå...er så koselig...
men nå kan jeg sende litt over til dere[:D]
ta imot alle sammen...her kommer det litt

He he ja på stor mote, det er jo en annen form på de da, og jeg er såååå liten, og trenger sikkert en stor str pga magen, og de er jo lenger på armene også da....

ORIGINAL: Mesaana

Spurte på H&M, fikk bare beskjed om og se på stor mote.

Gadd ikke og se der heller jeg. Nå er jeg blitt ganske brei over baken da, så hun var sikkert litt frekk også da, men jeg gidder ikke og ta til meg sånt.

hos oss er det vel -1 og det snør!! [:D]

Puh endelig vært på butikken..
Selvfølgelig var batman filmen utleid da, så da blir det ingen overraskelse til samboeren i kveld. Men kjøpte sjokoladepudding til han som trøst.. he he [:D]
Lurer på om jeg merket kynnere i stad jeg.. Fikk sånne rare sammentrekninger i underlivet liksom mens jeg styra inne i butikkene.. Var ett eller annet som skjedde iallefall [&:]

Nå har jeg bedt om snø og kulde så jeg skal ikke klage på noe annet enn at det er for lite snø.

Veldig kaldt her også, bildøra var fastfrosset i morges. Hater kulda, vurdere å flytte til Australia!!! Synd mannen ikke er enig[&o]

jeg flytter med deg.. her er det så kaldt at det skulle ikke være lov. det er bare -3,3 men det er en sur vind så det blir dobbelt så kaldt. jeg hater når det er sånn. skulle vært snø og sol som varmet.[;)]

Back
Topp