Browserspill

Spill som man spiller i internettbrowseren ;) Som firefox, opera, ie etc... Altså ikke spill som Sims, WoW, AO, AoC etc

Eksempler: Gladiatus, Seafight, Travian, Ogame, Hattrick, Popmundo....

Hesus.
Jeg skjønte egentlig ingenting enda, og tipper at mine forslag- escape, ordspill og candycrunch ikke duger :P

Jeg spiller Tribalwars og synes det er kjempegoy :-) (www.tribalwars.no) Ny verden aapnet for ikke saa lenge siden saa er kjekt aa starte naar det er nytt.

Ellers spiller jeg The West, men den er ikke saa goy, da det ikke er saa interaktivt som Tribalwars...

Om du har flere spm om spillene saa si fra  (send meg gjerne PM siden jeg ikke er her inne hele tida: -) )

Har kun spilt den norske saa aner ikke.. Men ikke noe i veien med det norske spillet altsaa.. Veldig morsomt, spesielt om man kommer seg inn i (eller lager selv) en god stamme med godt samhold...

Hoeres geek ut her jeg naa sikkert, men synes hvertfall det er morsomt. Og man blir faktisk kjent med folk (om man vil saa klart).

Det skal mye til at folk høres geek ut i mine ører. Har vært aktiv gamer i mange år. Registrerte meg, men syns det virket som en dårlig versjon av travian så har ikke logget inn flere ganger =(

Jeg har spilt dette litt: http://www.gaiaonline.com/ men kutta det ut fordi PCen jeg hadde den gangen, en av de første mini-pc fra Asus som kom, ikke taklet det. Kanskje jeg skulle ta det opp igjen når jeg ikke sitter på mobilt bredbånd lenger og er kommet meg hjem hehe.

Back
Topp