Brownies

emje92

Juni2014 <3
Sommerfuglene <3
Jeg har forstått at jeg må lage ting jeg har lyst på for at jeg skal spise det. Nå har jeg laget brownies, og den deigen var så godt at nå ble jeg kvalm :p hehehe finfin lørdag :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har forstått at jeg må lage ting jeg har lyst på for at jeg skal spise det. Nå har jeg laget brownies, og den deigen var så godt at nå ble jeg kvalm :p hehehe finfin lørdag :D

Hørtes godt ut :)

Åå, nam!! :) Jeg har hatt lyst på brownies i flere dager, men har ikke orket å lage det :p Men nå som du nevnte det så fikk jeg jo bare enda mer lyst på det!

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

Det var overhode ikke meningen å friste :D får spise mer i morgen, liker de best når de er litt harde og kalde. Så får håpe ikke gubben spiser opp alt senere i dag, da jeg har inntatt soveposisjon :)

Hehe, det går helt fint ;) Kanskje jeg rett og slett bare må lage meg brownies i morgen! Har jo tenkt på det lenge.. Og søndag er en fin dag til å unne seg litt kake :)

Nemlig :) går jo raskt å hive sammen :)

Jepp :)

Her er pose-brownies innhandlet for anledning samboers farsdag imorgen, greit med en unnskyldning til å bake kake, får håpe jeg får spist noe av den også ;) frister helt sinnsykt men tipper jeg blir fort kvalm :(

Back
Topp