Mirell Forumet er livet Snøkrystallene2021❄️ Junibollene 2023 12 Jun 2015 #1 Jeg holder på å sy litt dill dall til lille prinsen. Å har lyst til å få navnet hans på det ene trekket til en sovepose. Tenkte sånn stryke på bokstaver som ser broderte ut. Noen som vet om jeg får bestilt det noe sted?
Jeg holder på å sy litt dill dall til lille prinsen. Å har lyst til å få navnet hans på det ene trekket til en sovepose. Tenkte sånn stryke på bokstaver som ser broderte ut. Noen som vet om jeg får bestilt det noe sted?
Stinemor og nurket Glad i forumet 4 Nov 2015 #3 Mirell skrev: Jeg holder på å sy litt dill dall til lille prinsen. Å har lyst til å få navnet hans på det ene trekket til en sovepose. Tenkte sånn stryke på bokstaver som ser broderte ut. Noen som vet om jeg får bestilt det noe sted? Klikk for å utvide … Sikkert litt sent svar, men EBAY! vet ikke hva jeg skulle gjort uten ebay... Søk på "iron on letters"...
Mirell skrev: Jeg holder på å sy litt dill dall til lille prinsen. Å har lyst til å få navnet hans på det ene trekket til en sovepose. Tenkte sånn stryke på bokstaver som ser broderte ut. Noen som vet om jeg får bestilt det noe sted? Klikk for å utvide … Sikkert litt sent svar, men EBAY! vet ikke hva jeg skulle gjort uten ebay... Søk på "iron on letters"...