Brodert hals!

Så fin!
Ble gla av å se den sola[:D]

Det blir jeg også! Den er kanskje litt sommerslig, men det trenger vi sannelig om vinteren:)

ORIGINAL: litefrø

Det blir jeg også! Den er kanskje litt sommerslig, men det trenger vi sannelig om vinteren:)

JA det er jeg helt enig i!
Hva tar du for å sy slike halser?

ORIGINAL: mammaå lillegutt

Ta en titt her:)

ORIGINAL: mammaå lillegutt

Ta en titt her:)

Var inne å så nå nettopp[:D]
Skulle ha hatt en blå hals med sol på[:D][:D][:D]
Å den blå lua med kuer på til en på 3 år. Den var RÅ!

Kjempefin hals[:)]

Jeg har mer bondergårsstoff så en slik lue litt større skal jeg få til;) blå hals også;) følg med:D

Jeg har mer bondergårsstoff så en slik lue litt større skal jeg få til;) blå hals også;) følg med:D

Har du?
Kan ikke jeg få bestille det av deg da?
Bare send meg pm med opplysninger så setter jeg over til deg[:)]

Siden du vet åssen maskin jeg har, har jeg den bården på min? Den som du har sydd rundt kantene?? I såfall hvilket nr? Hehehehe...

Btw, kjempe fin hals!!! Frister meg til å prøve meg på noe sånt!!

Bordener helt vanlig overlock søm på overlock maskin. Men du har overlock søm og overlock fot som du kan sy ytterst med. Ellers kan du bare skjære fine kanter og sy en pynte søm innerst. Fleece rakner jo ikke så man trenger jo ikke noen søm der i det hele tatt;)

ORIGINAL: AnneEmilie

utrooolig flott var den!!! hvor har du forresten kjopt dette stoffet? var såå vakkert [:)] interlock el?

jeg kjøpte to yard av dette jersy stoffet på e-bay for kanskje to år siden. Det er knall god stretch i det! Jeg spinker og sparer på restene;)

Back
Topp