Brodering

TiraV

Gift med forumet
Veit det var nokon her før i alle fall, som broderte. Er det nokon enno??

Eg lurer på om det fins gode broderingsider på nett, altså som selger broderier. [:)] Har fått litt dilla [;)]

har ikke peiling, har nettopp hevet meg på bølgen![:D]

Kan anbefale den margaretha siden ja. Masse fint der. Det er stort sett derifra jeg har bestilt alt jeg har brodert tidligere. Mon tro om jeg ikke får blåse støv av denne hobbyen også......

Kan også anbefale www.sewandso.co.uk

Mange flotte broderier der. Kan være litt vrient å orientere seg inne på de sidene (synes jeg), men jeg finner alltid så utrolig mange jeg vil kjøpe. Men siden jeg har en del liggende i kø her hjemme allerede, som jeg vil bli ferdig med før jeg kjøper flere, så blir det med titten ja. [:)]

Jeg pleier å bestille fra Margaretha ja! Masse fint der!![:D]

Tusen takk for alle svar! Fikk eit par nye sider her ja [:)]

Eg kan slenge på ei til: www.dittbroderi.com
Eg har bestillt både der og frå Margaretha. Veldig masse fint!! [:D] Var og inne å såg på ei amerikansk side: www.janlynn.com , ENORMT masse fint, men desverre sinnsyk dyr porto [>:]

ORIGINAL: søtnosa

jeg  bestillite nettopp 4 broderi fra www.dittbroderi.com ... gleder meg veldig til de kommer!!!!

Det er ganske kjekt ikkje sant!! Eg bestillte på fredag [:D] Eg bestillte juletreteppe...blir spennende å prøve meg på noko så stort!!

ORIGINAL: TiraV

ORIGINAL: søtnosa

jeg  bestillite nettopp 4 broderi fra www.dittbroderi.com ... gleder meg veldig til de kommer!!!!

Det er ganske kjekt ikkje sant!! Eg bestillte på fredag [:D] Eg bestillte juletreteppe...blir spennende å prøve meg på noko så stort!!

fikk broderia på torsdag.. så nå har jeg begynt.. såå morro... bestilte meg fire,ikke for store.. med barnemotiv.. tenkte en gang å sy dem inn på dynetrekk....

ORIGINAL: Lykketrolle

Kan også anbefale www.sewandso.co.uk

Mange flotte broderier der. Kan være litt vrient å orientere seg inne på de sidene (synes jeg), men jeg finner alltid så utrolig mange jeg vil kjøpe. Men siden jeg har en del liggende i kø her hjemme allerede, som jeg vil bli ferdig med før jeg kjøper flere, så blir det med titten ja. [:)]

Jeg har kjøpt broderipakker herfra og det gikk kjempegreit!

www.lanarte.com

Der har de noen helt vanvittig stilige broderier! [:D] Jeg har brodert et par større broderier fra det firmaet og de er virkelig stilige; fargene er flotte og selve stoffet på en del av broderiene er trykt med motiver eller effekter som gjør broderiet enda finere. Anbefales!

Back
Topp