broderi!!!!!

aina23

Betatt av forumet
Hei.

Er nå snart ferdig med å brodere adventkalender, å nå her jeg lust til å bestille meg et broderi til, en juletreduk/matte som skal være under juletreet.
Har funnet flere fine på atelje margaretha, men det er det ikke vanlige ruter å brodere på, der må man telle seg ut hele tiden, rute for rute, og det vil jeg ikke ha.
Jeg vi ha vanlig aidavev å brodere på, så jeg slipper å sitte å telle en og en rute fremover hele tiden!!!
Noen som vet om noen nettbutikker hvor man kan kjøpe broderier utenom atelje margaretha????

Det lurer jeg også på... så dytter litt ;)

Jeg kjøpte meg en juletrematta fra Margareta...sånn i strie hvor en må telle rutene frem selv. Trodde det ble et sabla liv men det var kjempeenkelt! Like enkelt som om om der var ferdigvevde ruter, rett og slett for stria er så grov, derfor blir broderikryssene også store...easy!! [;)]

Shit! Jeg som er SÅ stolt fordi jeg broderer julemagnetene i julegave til besteforeldrene mine. De prosjektene deres kunne jeg sett langt etter! Kjøpte en julekalender til storesøster, broderte den aldri[:)]

hvilken juletrematte var det du kjøpte Ulva???

ORIGINAL: aina23

hvilken juletrematte var det du kjøpte Ulva???

Denne tror jeg det var: http://www.margaretha.no/butik/assets/product_images/mellan/44_5247.jpg

Kjøpte den i fjor da så husker ikke helt eksakt...men den er ganske stor da...

Den var jo kjempefin da, har sett på den å, å to andre fra atelje margaretha, vet ikke helt om jeg tørr å bestille noen av dem når det ikke er vanlig korssting på aidavev, sånn som jeg er vant med, er redd jeg blir syntes det er vanskelig!!!!!
Kan det fort bli skakt eller er det ganske likt som å brodere på vanlig aidavev??
Hvor lang tid brukte du på det Ulva??

ORIGINAL: aina23

Den var jo kjempefin da, har sett på den å, å to andre fra atelje margaretha, vet ikke helt om jeg tørr å bestille noen av dem når det ikke er vanlig korssting på aidavev, sånn som jeg er vant med, er redd jeg blir syntes det er vanskelig!!!!!
Kan det fort bli skakt eller er det ganske likt som å brodere på vanlig aidavev??
Hvor lang tid brukte du på det Ulva??

Neida det blir ikke skakt for du ser med en gang hvor du skal brodere for at det ikke blir skjevt. Er ikke vanskelig i det hele tatt, like enkelt som å brodere på aidavev! (jeg er ikke erfaren på å brodere altså).

Back
Topp