Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo det som er litt av poenget her daGeriljabroderi er morsomt, men jeg liker ikke all den banningen i disse eksemplene.
Jeg fant en jeg syntes var litt morsom. Har ikke bilde, men teksten var "life sucks, then you die"![]()
Hva er poenget?Det er jo det som er litt av poenget her da![]()
Ar nordlendinger banner så mye sikkertHva er poenget?![]()
Kanskje. Ingen i min slekt gjør det heldigvis, kanskje det er derfor jeg ikke er vant til eller liker overdrevet banning. Fargerike er de da, de vet å uttrykke seg.Ar nordlendinger banner så mye sikkert![]()
Ja, skal jo ikke dømme alle likt selvfølgelig, men er vel en slik oppfatning folk ofte har om nordlendingerKanskje. Ingen i min slekt gjør det heldigvis, kanskje det er derfor jeg ikke er vant til eller liker overdrevet banning. Fargerike er de da, de vet å uttrykke seg.
Nei det er egentlig bare farfaren min som bannet som en "stereotyp nordlening" i min familie. Men det er jo liksom mye bannskap og rare ord og utrykk som er litt særpreg som kom fram herKanskje. Ingen i min slekt gjør det heldigvis, kanskje det er derfor jeg ikke er vant til eller liker overdrevet banning. Fargerike er de da, de vet å uttrykke seg.