Brodere fødselsminne?

LillianneLie

Forumet er livet
VIP
Noen som har gjort det? Hvilken type valgte du?

Jeg tenker at jeg vil brodere et, men vet ikke hvilken type jeg skal gå for. Synes kanskje ikke de "standard" - broderiene er så sinnsykt lekre. Type;

Likte veldig godt disse;

Er bare det ene det er plass til vekt på da. Den øverste (eller noe i den dur) er det jo plass til mye mer info på...

Hmm...Kanskje lage en av hver?:-)

Jeg er enig med deg. De tre siste var nydelige. (Likte aller best nr 2 der, og om en tar litt mindre mellomrom er det nok plass til vekt også:)) 

(Ville ikke tatt alle sammen om du ikke vet at det er ditt eneste barn;))

detnyenicket skrev:
Jeg er enig med deg. De tre siste var nydelige. (Likte aller best nr 2 der, og om en tar litt mindre mellomrom er det nok plass til vekt også:)) 

(Ville ikke tatt alle sammen om du ikke vet at det er ditt eneste barn;))

Ja, kom frem til det jeg også - at jeg kan få plass til lengde også om jeg tar mindre mellomrom:)

Neida, tenkte ikke lage alle, men en sånn tradisjonell og en litt mer finslig:) Men tror bare jeg kan gå for den med gutten og bamsene egentlig, for da får jeg jo med alt:))

Den med gutten og bamsen skal minste her få. Storesøster har en som er av samme typen, men der babyen ligger og biter på en rangle.

Du får fint plass til det du vil ha på hvis du flytter litt om på mønsteret. God brodering:)

Back
Topp