Britiske unge mødre...

hemmelig...

Andre møte med forumet
Er det mulig?
Flere som ser på dette på FEMtv?
Helt utrolig at tenåringer som har problemer selv får unger..
Stakkars barn...

Nei, jeg vet jo det, men synes det er heeeelt utrolig at de mangler såpass.. De VET jo rett og slett ikke hvordan de skal håndtere ett barn i noen som helst situasjon.. [8|]
Stakkars barn!
Synes det er rart jeg.. jeg hadde "full" kontroll over en 5 mnd gammel baby som 12åring.. [&:] Ihvertfall mer enn det de der har over sine babyer..

Har ikke FEM, men har sett program om britiske tenåringsmødre tidligere.

hun ene visste ikke hvordan man skulle bruke gulrøtter og agurker![8|] Hun kikket på dem i butikken og sa; "ok, dette er en gulrot. men hva GJØR jeg med den?"
Nå skal det sies at sikkert ikke alle er sånn da. De viser nok de verste av de verste.

Jeg kunne ikke alt selv når jeg ble mor. Syns dette programmet ble litt vel voldsomt jeg, ikke alt sier seg selv for alle.

Selv om enkelte kunne brukt litt sunn fornuft i det programmet!

Skremmende synes jeg! At så unge jenter får barn! De var jo bare barna selv.....Satt her bare og måpet over behandlingen de gav barna sine.. trist å se på...

Selvfølgelig, dette er jo TV! tross alt! De viser ALLTID det værste, for å få folk til å se.. Men fortsatt, var mange heeelt normale ting som de rett og slett ikke klarte å håndtere..
Som hun ene som satt å sa at sønnen hennes var LAT, og at han bare satt å skreik etter oppmerksomhet hele tiden.. Da er jo noe galt! Hva med å GI HAN LITT oppmerksomhet da, ikke sitte ute å røyke å forpeste nestemann stakkars!

HUff huff...
[:(]

ORIGINAL: Fridasinmamma

Skremmende synes jeg! At så unge jenter får barn! De var jo bare barna selv.....Satt her bare og måpet over behandlingen de gav barna sine.. trist å se på...

enig.. stakkars, stakkars barn[&o] Får helt vondt inni meg når je ser sånt..

Har ikke FEM (men så noen klipp på tvn), men grøsser når noen sier at jeg hadde ingen som brydde/bryr seg om meg derfor fikk/ ønsker jeg meg barn...[X(]

Ja, jeg så det! Er helt sjokka!!![8|][8|][8|][&:][&:][:'(][:'(][:'(]
STAKKARS små barn. De fleste av de mødrene va ikke gode i hodet altså![:(][:(][&o][&o] Syns så synd i barna jeg!! De har jo IKKE peiling, og ikke vil de høre på gode råd heller....Huff og huff...Slike folk burde ikke fått lov å ha unger[:'(]

ORIGINAL: *Gitte87*

det var jo ikke bare at de var unge da, men det var jo måten de håndterte barna på[;)]

dama til en komis fikk jo en gutt når ho var 12[:-] gikk jo fint med dei da[:D]

Ja ja.. sikkert noen 12 åringen som klarer det.. men tviler på at de fleste kan![:)] 12 år da er du bare barnet!

Har sett litt på det programmet før.. De får seg unge fordi de mangler noe i livet som de kan kose med og leke med når de føler for det... Hadde de fått seg hund hadde nok den hunden endt ille opp.

Rynket på nesa når jeg så programmet før.. takk gud for at det ikke er en standart for unge mødre sier nå jeg!

ORIGINAL: EmmaT

ORIGINAL: EmmaT

går det ikke an å se den på web tv ? [&o]

[&o]

lurer jeg og på..

ORIGINAL: spekkredusereren

Det er jo de ekstreme av de ekstreme dem viser på tv, cash is king vet dere[&:]

Dumt for andre flinke unge mødre som gjør en knakandes jobb, de burde heller vise dem frem fremfor disse laukene som skulle fått ris i ræven sin.

All ære til flinke unge mødre, ikke la disse nøttehodene der representere den gruppen[:D]

Har jo akkurat vist det[:)] Norske unge mødre på samme kanal[;)]

Er jo interesant å se på. Men uff å huff.Glad det ikke er meg

Det er jo de ekstreme av de ekstreme dem viser på tv, cash is king vet dere[&:]

Dumt for andre flinke unge mødre som gjør en knakandes jobb, de burde heller vise dem frem fremfor disse laukene som skulle fått ris i ræven sin.

All ære til flinke unge mødre, ikke la disse nøttehodene der representere den gruppen[:D]

Har jo akkurat vist det[:)] Norske unge mødre på samme kanal[;)]

Det er bra dem viser det også[:)]
Ser ikke på det jeg, har glemt det hver bidige gang[:D]

Da må du få den med deg til høsten[:)] Begynner en ny sesong da[:D]

Samme her, samtidig er det flott at de har tatt i mot tilbudet. Blir spennende å se hvordan de utvikler seg i løpet av oppholdet der. Forhåpentligvis tar de i mot rådene de får.

Back
Topp