Britax two way spørsmål!

babyto

Elsker forumet
Har et britax multitech i bilen fra før, tenker å kjøpe britax two way til størsta nå så skal lillebror få overta multitechen. Men så koster stolen nå 1000kr mindre på salg på barnas hus enn vi må betale på nærmeste babyutstyrsbutikk her..Så tenkte bestille over nett nå for å spare de pengene men har jo ikke prøvd den stolen i bilen vår...  
Skal jeg satse på at stolen passer bra i bilen vår iom at vi har god plass til multitechen ? :)

Folk sier jo at Britax-stolen er en som ikke tar mye plass i forhold til andre, så da vil jeg anta at du har god plass til den også. :)

Forskjellen fra multitech er at two-way MÅ spennes fast ved å kjøre stolen foran og ryggen mot setet så det står helt fast. Så er det for god plass i bilen kan personen foran miste litt kontakten med rattet om man har den bak bilfører f.eks. SÅ stor bil har ikke vi så ikke noe problem i noen av bilene våre. Hos oss passer Multitech og også Two-way

hos meg passer begge og den må som nevnt over her stå imot ett annet sete eller dashbordet i fremsetet.

hos meg passer begge og den må som nevnt over her stå imot ett annet sete eller dashbordet i fremsetet.

Jeg har ganske liten bil, og for meg passer TWE best.
Multi-techen står bak passasjersetet, og jeg får såvidt plass der (i passasjersetet altså:P)
TWE står bak førersetet slik at jeg skal få plass.

Har du stor bil så tror jeg ikke det er noe problem, men det er bedre plass til barna i en TWE.
Hvis du har kjeeeempestor bil med stor avstand fra setene foran til baksetet, så kan det bli vanskelig med TWE.

Back
Topp