britax TWE

tilii

Glad i forumet
Julimammaer 2016
Dere som har god peiling på bilseter:
Er britax TWE ett godt sete for ei på 15 mnd? 

Ja, det vil jeg si. :) Sønnen vår fikk det i bil nr. 2 når han var 14 mndr. 
Sitter godt i det enda, og er snart 3 år, men det er ikke så behagelig på lengre bilturer, så der kjører vi den andre bilen som har BeSafe Izi Combi x3 istede, det er mye mykere å sitte på. :) For etter 4 timer begynte han å klage i Britaxen.. Det er litt hardt på en måte.

Ellers prøv setet og ungen i bilen :) Et veldig godt sete, men husk det må lenes på sete foran. :) Be om hjelp til å feste første gangen, så lærer du. :) Og hun må være over 9 kg. :)

takk for svar :-) vi har selv besafe i vår bil, men må ha ett i bestemors bil også :-) Takk for tips. Hadde du den ekstra nakkestøtten?

tilii skrev:
takk for svar :-) vi har selv besafe i vår bil, men må ha ett i bestemors bil også :-) Takk for tips. Hadde du den ekstra nakkestøtten?

Her har besteforeldrene TWE, og vi er kjempefornøyde!
Sønnen vår har god plass i det enda (3,5 år), og vi vurderer det setet selv nå fordi han begynner å bli for lang for multitechen vi har.

Her har også besteforeldre Britax TWE i sin bil, da de har 5 barnebarn under 4 år ;) Hehe.. :)

Kjempe fornøyd, og alle de barna sitter godt i det sete. 

Kjøpte ekstra nakkestøtte ja, men tok den vekk, synes ikke det var så mye vits i den :P 

Kommer helt ann på størrelsen til ungen vil jeg si. Jeg kjøpte det nå som ekstrasete til vår eldste på 2,5år. Perfekt. Tar mindre plass i bilen enn Akta Graco babysetet :-P. Gubbens bil er micro i baksetet og hun sitter nå bak han. Skal ha det over i min bil bak meg når minstemann skal over i større sete. Jeg er veldig fornøyd, og vil si at det er et bra alternativ ihvertfall fra 2års alder.... i stedet for å bytte til fremovervendt om plass er et problem.

Gollemor skrev:

tilii skrev:

Sønnen vår har god plass i det enda (3,5 år), og vi vurderer det setet selv nå fordi han begynner å bli for lang for multitechen vi har.

Hvor lang er han om Multitechen blir for knapp egentlig? Er det pga selehøyden?
Har ikke stilt opp det vi har så høyt enda for jenta vår er vel bare 90cm+ foreløpig. 
:) Men vi har begge to :-D.

TonjeJenta skrev:

Gollemor skrev:

tilii skrev:

Hvor lang er han om Multitechen blir for knapp egentlig? Er det pga selehøyden?
Har ikke stilt opp det vi har så høyt enda for jenta vår er vel bare 90cm+ foreløpig. 
:) Men vi har begge to :-D.

Lang i beina, ikke oppover i setet. Han er 98 cm.
Vi har mondeo stv, og har sjekket twe i den og den gir oss hvertfall 6-12 mnd til bakovervendt <3

Back
Topp