Britax smile vogn

BabyVinger

Flørter med forumet
Junibollene 2023
Noen som har erfaringer med Britax merke og den typen? :)

Jeg vurderer opp mot Bugaboo fox 3 og EmmaLjunga nxt 90..

Noen som har erfaringer med Britax merke og den typen? :)

Jeg vurderer opp mot Bugaboo fox 3 og EmmaLjunga nxt 90..
Jeg har Britax smile 2 som jeg brukte til forrige barn. Veldig fornøyd med den på stort sett alle måter. Det eneste var at vi bor er sted med mye grusveier og mye snø om vinteren og de små hjulene foran taklet i det så godt. Men på asfalt og innendørs var den tipp topp.

Jeg har hatt Britax smile 3 med førstemann og vært veldig fornøyd. Veldig kjekt med babysete som man kan klikke på understellet

Jeg har Britax smile 2 som jeg brukte til forrige barn. Veldig fornøyd med den på stort sett alle måter. Det eneste var at vi bor er sted med mye grusveier og mye snø om vinteren og de små hjulene foran taklet i det så godt. Men på asfalt og innendørs var den tipp topp.
Vet du hvordan den er på slikt føre sammenlignet med emmaljunga og bugaboo?

Nei, det vet jeg ikke. Men tipper bugaboo er ganske lik- hvis man ser på hjulene. Den har jo også ganske små forhjul.

Jeg syns bugaboo fox er mye mer robust og bedre å trille i ulendt terreng. Den største forskjellen på de to er på sittedelen, bugaboo fox har ergonomisk sittedel, det har ikke britax smile. Bagen til britax er mye mindre, men er nok lang nok til de fleste. Kan være en ulempe hvis man får en lang baby, for man kan ikke bytte til sittedelen så tidlig når den ikke er ergonomisk. Det positive med britax smile syns jeg er at den er veldig lett å slå sammen :) min bugaboo fox er mye tyngre, men kan være den nyere modellen av fox er bedre på det området.

Jeg syns bugaboo fox er mye mer robust og bedre å trille i ulendt terreng. Den største forskjellen på de to er på sittedelen, bugaboo fox har ergonomisk sittedel, det har ikke britax smile. Bagen til britax er mye mindre, men er nok lang nok til de fleste. Kan være en ulempe hvis man får en lang baby, for man kan ikke bytte til sittedelen så tidlig når den ikke er ergonomisk. Det positive med britax smile syns jeg er at den er veldig lett å slå sammen :) min bugaboo fox er mye tyngre, men kan være den nyere modellen av fox er bedre på det området.
Takk for gode råd :) Vi lander nok på Bugaboo Fox 3. Veldig lettvinte løsninger i fht fester og klikk av/på. Pluss den var enklere å justere til riktig lengde. Jeg er veldig lav. Der var ikke emmaljunga like god. Fikk ikke prøvd Britax, men vi kommer til å trille mer ute, enn på inne på senter så da virker Bugaboo mer robust.

Back
Topp