Britax smile 3

Vinterland

Flørter med forumet
Noen her som har/ har hatt den?
Hvordan er den på vinterføre? Snø;)
Tenker på de små hjulene i front. o_O

Mannen falt for Stokke trailz, men jeg følte jeg må strekke halsen for å se over kalesjen på den i butikken, så jeg ble ikke helt overbevist selvom hjulene var ganske fine. :hilarious:

Hørt masse skryt om den vognen, og den har vel vært best i test flere år på rad? :) Har prøvd den i butikk, og den virket for oss som veldig enkel i bruk både mtp å slå sammen og å trille, så vi endte opp med å bestille den :) Venter i spenning på å få den levert :D

Vi har smile 2. Forskjellen er i hovedsak at 3 er lengre og har bedre luftingsmuligheter.

Den funker helt supert i snø og slaps, du kan stive av hjulene i front dersom du ønsker det. (jeg har ikke gjort det).
Jeg har ei venninne som hadde Stokke trailz, de angret så på kjøpet at de endte opp med å kjøpe en ny vogn.

Lurer på akkurat det samme! Var innom butikk i dag men intensjon om å se på emmaljunga nxt90, men falt helt for britax smile 3 :) mannen var vanskelig å overtale i starten men etter å ha trillet begge i butikken så ble han neeesten enig med meg :hilarious: så fint om britax er veldig god på vinterføre så jeg kan informere om det. Er den god på terreng btw? Vi kommer nok til å gå mest på grus :)

Lurer på akkurat det samme! Var innom butikk i dag men intensjon om å se på emmaljunga nxt90, men falt helt for britax smile 3 :) mannen var vanskelig å overtale i starten men etter å ha trillet begge i butikken så ble han neeesten enig med meg :hilarious: så fint om britax er veldig god på vinterføre så jeg kan informere om det. Er den god på terreng btw? Vi kommer nok til å gå mest på grus :)

Ja, helt super. Jeg har trillet på pukkvei, guttungen sov som en stein. Det rister litt selvfølgelig, men det plaget ikke han. Jeg har og trillet på skogsveier/traktorvei, da går jeg helst i midten. Trilling på sti går greit det og, men da bør stien være litt brei.

Ja, helt super. Jeg har trillet på pukkvei, guttungen sov som en stein. Det rister litt selvfølgelig, men det plaget ikke han. Jeg har og trillet på skogsveier/traktorvei, da går jeg helst i midten. Trilling på sti går greit det og, men da bør stien være litt brei.

Tusen takk for svar! :D
Det høres helt supert ut! Tenker mannen ikke er så vanskelig å overbevise nå lengre! :D

Back
Topp