Britax smile 3 pakke?

Hørt mye skryt om vogna. Vet om flere som har kjøpt den. Men har dessverre ingen erfaringer selv :) Håper du får noen mer nyttige svar :hilarious:

Jeg anbefalte denne til en venninne, (hadde ikke testet den på forhånd på det tidspunktet men tenkte at jeg selv hadde gått for denne om jeg skulle hatt igjen:-)) hun endte med å kjøpe hele pakken og var stråle de fornøyd!! Super bra både som by vogn og i litt mer ulendt underlag, bra funksjoner:-) hun har i alle fall skrytt mye og takket meg flere ganger for tipset. :-) jeg har ikke selv testet den men gått tur sammen med meg å synes den virker veldig bra!

Jeg likte personlig ikke vognen da jeg prøvde den i butikk. Hadde veldig lyst til å like den, for de pakkene der er et skikkelig kupp! Det sagt, så har venninnen min den vognen og er superfornøyd :happy:

Har gått for den bilstolen, da. Så ble ganske dyrt med bilstol og base, vogn av annet merke og adapter for å kunne bruke bilstolen på vogna:facepalm::dead:

Vil anbefale deg å gå i en butikk som selger Britax og se om du liker vognen i levende live. Og test ut bilstol og base i egen bil for å se om dere får riktig helning (45 grader). Flex-basen kan justeres i flere forskjellige vinkler slik at man kan tilpasse den til bilseter med ulik skråning.

Vi kjøpte denne pakken, og er foreløpig fornøyd! Nå har vi jo ingen å trille på helt enda, så jeg håper prinsessa liker vognen like mye som mor selv :Heartpinkxsmile9

Jeg likte personlig ikke vognen da jeg prøvde den i butikk. Hadde veldig lyst til å like den, for de pakkene der er et skikkelig kupp! Det sagt, så har venninnen min den vognen og er superfornøyd :happy:

Har gått for den bilstolen, da. Så ble ganske dyrt med bilstol og base, vogn av annet merke og adapter for å kunne bruke bilstolen på vogna:facepalm::dead:

Vil anbefale deg å gå i en butikk som selger Britax og se om du liker vognen i levende live. Og test ut bilstol og base i egen bil for å se om dere får riktig helning (45 grader). Flex-basen kan justeres i flere forskjellige vinkler slik at man kan tilpasse den til bilseter med ulik skråning.
Har testet vogna i butikk, jeg likte den godt der :happy:

Back
Topp