Britax smile 3 låste hjul

S-40432185

Første møte med forumet
Hei. Noen med erfaring med britax smile 3 her? Jeg har vært så heldig å fått en vogn gratis. Det eneste jeg sliter med er låse funksjonen på forhjulet. Den lar seg ikke vri på. Er dette vrient å få til eller kan det være at funksjonen er ødelagt?
 
Hei. Noen med erfaring med britax smile 3 her? Jeg har vært så heldig å fått en vogn gratis. Det eneste jeg sliter med er låse funksjonen på forhjulet. Den lar seg ikke vri på. Er dette vrient å få til eller kan det være at funksjonen er ødelagt?
Mulig du har løst problemet nå, men jeg ville tatt de av vasket og smøret godt. Har ikke britax smile 3, men har hatt 2 og andre svingbare fronthjul som har blitt harde av skitt og smuss :) sitter låsellaffen fast kan man prøve å spraye typ wd-40 eller låsolje der du får det inn og prøve å vrikke den ned. Ellers mulig å ta med til vbarnrvignverksted eks der du kan kjøpe barnevogn. Sikkert best der du får kjøpt britax smile ds de har erfaring med modellen, men jeg har fått hjelp med andre modeller enn de selger på barnas hus :)
 
Back
Topp