Britax smile 3! Erfaringer

Sus87

Prøver på nr 2 ;)
Hei Jenter!

Noen som har erfaring med Britax smile 3 her?

Jeg synes understellet knirker veldig? Flere med samme «problem» ? Lurer i grunn på om det er reklamasjonsgrunn med denne knirkingen, eller om det må forventes knirk ? Knirker ganske mye… og det er litt irriterende

veldig takknemlig for eventuelle innspill ☺️
 
Jeg har smile 3 som jeg bruker daglig, har merket litt knirking i ene fra hjulet men sprayet med bittelitt wd40 så ble det borte :joyful:
Men ikke så ille som du virker å beskrive? Kjøpt i fysisk butikk? Kanskje ta den med og hør om å returnere? :p
 
Jeg har smile 3 som jeg bruker daglig, har merket litt knirking i ene fra hjulet men sprayet med bittelitt wd40 så ble det borte :joyful:
Men ikke så ille som du virker å beskrive? Kjøpt i fysisk butikk? Kanskje ta den med og hør om å returnere? :p



så vogna di er helt stille? ( for uten det hjulet du smurte ) oi- da må det jo være noe galt med mitt understell! Får høre med Babyshop- det var hos de jeg kjøpte vogna..
 
så vogna di er helt stille? ( for uten det hjulet du smurte ) oi- da må det jo være noe galt med mitt understell! Får høre med Babyshop- det var hos de jeg kjøpte vogna..
Ja, er det når du triller? Hvor kommer lyden fra? :joyful:
 
Ja, er det når du triller? Hvor kommer lyden fra? :joyful:


Lyden er verst om man «rugger» på vogna fra side til side, og når man legger litt vekt på håndtaket for å feks komme opp en fortauskant.. men den knirker nesten uansett hva man gjør «tankefull smiley»

lydende kommer fra alle «ledd» «ape holder seg foran øynene»

sendt Mail til Babyshop og er veeeeldig spent på svaret!

Det kan jo ikke være meningen at vognen skal bråke sånn «forundret smiletegn»

Ehhh smiletegnene mine forsvinner- men du får late som du ser de… «smiletegn»
 
Lyden er verst om man «rugger» på vogna fra side til side, og når man legger litt vekt på håndtaket for å feks komme opp en fortauskant.. men den knirker nesten uansett hva man gjør «tankefull smiley»

lydende kommer fra alle «ledd» «ape holder seg foran øynene»

sendt Mail til Babyshop og er veeeeldig spent på svaret!

Det kan jo ikke være meningen at vognen skal bråke sånn «forundret smiletegn»

Ehhh smiletegnene mine forsvinner- men du får late som du ser de… «smiletegn»

Hmm så rart, ja da ville jeg absolutt prøvd å bytte vogna! :cat:

Nei smiletegn så må man bruke de som er i forumet, ikke på telefonen. Kun noen som funker ❤️ :sour:
 
Sniker fra februar.
Min britax smile 3 knirker HELT ekstremt. Burde sikkert sendt inn for reklamasjon, men har rett og slett ikke orket stresset..

Er jo ellers superfornøyd med vogna - men det kan bli for mye knirking til tider!
 
Sniker fra februar.
Min britax smile 3 knirker HELT ekstremt. Burde sikkert sendt inn for reklamasjon, men har rett og slett ikke orket stresset..

Er jo ellers superfornøyd med vogna - men det kan bli for mye knirking til tider!
.


Hei!

jeg klagde, og fikk beskjed om å komme innom Babyshop der jeg kjøpte vognen. Når jeg kom dit, Sprayet de alle bevegelige ledd med silikonspray. Var visst helt vanlig at det knirket om ikke vognen blir sprayet jevnlig. Jeg synes dog det ikke har blitt særlig mye mindre knirk på tross av smøringen… Jeg kommer til å smøre igjen på egenhånd, og om det fremdeles ikke blir bedre - Så kommer jeg til å klage på nytt. Er kjedelig med vogn som knirker :/
 
.


Hei!

jeg klagde, og fikk beskjed om å komme innom Babyshop der jeg kjøpte vognen. Når jeg kom dit, Sprayet de alle bevegelige ledd med silikonspray. Var visst helt vanlig at det knirket om ikke vognen blir sprayet jevnlig. Jeg synes dog det ikke har blitt særlig mye mindre knirk på tross av smøringen… Jeg kommer til å smøre igjen på egenhånd, og om det fremdeles ikke blir bedre - Så kommer jeg til å klage på nytt. Er kjedelig med vogn som knirker :/

Helt enig - kjempekjedelig! Takk for tips, da får jeg også prøve silikonspray xsmile9
 
Back
Topp