Britax smile 2

Ellemelle92

Forelsket i forumet
Noen med erfaringer på Britax smile2?
Syns det virker helt super, men har jo ikke peiling på barnevogner. Har heller ikke sett den annet enn på bilder. Men så den var best i test da!

Det jeg lurer på mest er egentlig om den er grei på grusvei, og om den er lett eller tung? Finner jo vekt på nettsidene, men når jeg ikke har noe erfaring med noen barnevogner så blir det litt vanskelig å forestille seg.

:-)

Mannen har lest seg opp på tester og på manneforum at denne er bra, så da blir det nok ei vogn vi må ta med i betraktning. :P

Vi har kjøpt den! Har ikke prøvd den ut på no bebbis, då hun ikke kommer før april. Men den er veldig lett å kjøre og styre, virker veldig behagelig! Og som andre har sagt, den har jo kommet veldig godt ut i tester!:cat:

Mannen har lest seg opp på tester og på manneforum at denne er bra, så da blir det nok ei vogn vi må ta med i betraktning. :p
Artig med en så engasjert mann! Tenkte å foreslå den her, spent på om han liker den. Han er litt sånn at «dyre ting er ofte bedre kvalitet», jeg er IKKE sånn :joyful:

Vi har kjøpt den! Har ikke prøvd den ut på no bebbis, då hun ikke kommer før april. Men den er veldig lett å kjøre og styre, virker veldig behagelig! Og som andre har sagt, den har jo kommet veldig godt ut i tester!:cat:
Virker det som det er god demping iden?:)

Artig med en så engasjert mann! Tenkte å foreslå den her, spent på om han liker den. Han er litt sånn at «dyre ting er ofte bedre kvalitet», jeg er IKKE sånn :joyful:

Akkurat sånn er mannen her også - jo dyrere, jo bedre! Og jeg er som deg, at det er ikke nødvendigvis en sannhet! :P Si til mannen din at den er kåret til testvinner, så henger han seg sikkert på den vogna. ;)

Glad han tatt ansvaret for utstyr ja, som vogn, bilstol, babycall m.m. Hodet og formen min er ikke på plass om dagene, så da hadde det sikkert aldri blitt noe innkjøp før det er for sent, hadde jeg skulle ha hatt ansvaret. :hilarious:

Vi har den og det lille vi har prøvekjørt den er vi veldig fornøyd. Bor på småbruk så trengte noe som var lett å komme seg frem med og som samtidig er behagelig å kjøre. Vi har turkis og jeg blir glad hver gang jeg ser på den :)

Akkurat sånn er mannen her også - jo dyrere, jo bedre! Og jeg er som deg, at det er ikke nødvendigvis en sannhet! :p Si til mannen din at den er kåret til testvinner, så henger han seg sikkert på den vogna. ;)

Glad han tatt ansvaret for utstyr ja, som vogn, bilstol, babycall m.m. Hodet og formen min er ikke på plass om dagene, så da hadde det sikkert aldri blitt noe innkjøp før det er for sent, hadde jeg skulle ha hatt ansvaret. :hilarious:

Ja jeg får kjøre på med det. Har veldig lyst på denne vogna merker jeg. Og syns den virker like bra som emmaljunga og se dyre vognene!
Her er det mest jeg som styrer med dette. Men jeg elsker å sitte å se på og planlegge da:) Men bestiller/kjøper ingenting uten å prate med han først. Han vil gjerne være med på de endelige avgjørelsene, og det er jeg glad for:) men babycall skal han få ta seg av selv, for der hadde han visst noen krav som var viktig for han.

Vi har den og det lille vi har prøvekjørt den er vi veldig fornøyd. Bor på småbruk så trengte noe som var lett å komme seg frem med og som samtidig er behagelig å kjøre. Vi har turkis og jeg blir glad hver gang jeg ser på den :)
Så bra! Høres bare ut som den vogna er super! Er den forresten tung eller lett? Her har vi bratte bakker på alle kanter, så vil gjerne ha en litt lett vogn;)

Så bra! Høres bare ut som den vogna er super! Er den forresten tung eller lett? Her har vi bratte bakker på alle kanter, så vil gjerne ha en litt lett vogn;)

Oppleves ikke som tung det lille vi har kjørt rundt med den, men jeg aner ikke hvordan belastningen blir over flere kilometer med ulendt terreng. Vi har variert terreng her også, så har tatt i betraktning at vi ikke skulle ha en for tung og "klumpete" vogn :)

Back
Topp