Britax smile 2

Anki

Forelsket i forumet
Januar 2017
Marsipanene 2019
Har så smått begynt å titte litt på vogn. Heller litt mot Britax smile 2, men har ingen erfaring.
Ser den har vunnet barnevogn-test, og blir nok litt påvirket av det!
http://www.best-i-test.nu/duovogn

Det som bekymrer meg mest er om det er en "by-vogn" (som alle vognene i testen"(?), med små, løse hjul foran og at den har rykte på seg for å fort bli liten. Noen som har erfaring med denne vogna?

Den er 2016-modell, så det er nok ikke så mange som har erfaring fra denne enda:-) Vi har kjøpt denne vogna da, og tror vi kommer til å bli veldig fornøyde!

Kanskje noen har erfaring med forgjengeren? Britax smile?

Søskenbarnet mitt har Brio smile (som er den gamle modellen), de er veldig fornøyde med vognen! Jeg ble helt forelsket i den da jeg var på besøk hos dem, og da jeg i tillegg så at den var best i test gjorde det Britax smile 2 til favoritt :D Så den skal vi ha !

Har dere fått testet britax smile 2? Jeg vurderer denne, på tross av at den kanskje ikke varer hele vognperioden. Eneste jeg lurer på nå er om den er god i terreng, her går vi mye på tur i skogen, og om det er demping på den?

Har dere fått testet britax smile 2? Jeg vurderer denne, på tross av at den kanskje ikke varer hele vognperioden. Eneste jeg lurer på nå er om den er god i terreng, her går vi mye på tur i skogen, og om det er demping på den?
Storfornøyd med vogna mi, men har ikke testet den særlig i terrenget, trukket mest på asfalt og harde underlag. Den går greit når det er gode stier, men det finnes sikkert mange vogner som har bedre demping og er bedre i skog og mark..
Men til hverdagsbruk ellers er den helt suveren, og jeg er veldig glad jeg endte opp med denne!

Back
Topp