Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn * Fra frø til Juliblomst 2015 * Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* 4 Sep 2017 #1 Noen som vet om det går an å kjøpe kun understellet og hvor mye det koster?
Poojenta Gift med forumet Tilgangsansvarlig Høsthjerter 2017 Marshmallows2021 Aprilspirene 2024❤️ 13 Sep 2017 #2 Jeg tror du må kjøpe med sportsdelen, men det er kanskje mulig å spørre britax, barnashus etc?
Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn * Fra frø til Juliblomst 2015 * Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* 13 Sep 2017 #3 Poojenta skrev: Jeg tror du må kjøpe med sportsdelen, men det er kanskje mulig å spørre britax, barnashus etc? Klikk for å utvide … Får spørre litt etterhvert. Vente til jeg har vært på ul neste uke ihvertfall [emoji14] trenger ikke før i april Håper det går. Har britax b-ready, og det er samme bagdel så trenger ikke det
Poojenta skrev: Jeg tror du må kjøpe med sportsdelen, men det er kanskje mulig å spørre britax, barnashus etc? Klikk for å utvide … Får spørre litt etterhvert. Vente til jeg har vært på ul neste uke ihvertfall [emoji14] trenger ikke før i april Håper det går. Har britax b-ready, og det er samme bagdel så trenger ikke det