Britax smile 2, erfaringer?

Isabells

Forelsket i forumet
Marsipanene 2019
Noen som har denne vogna? Kikka litt på den i dag da den er mye lettere enn den jeg har fra før, men vet ingenting om britax. Lurer på om den var best i test i 2016 og 2017, men uansett fint å høre andres erfaringer:)

Noen som har denne vogna? Kikka litt på den i dag da den er mye lettere enn den jeg har fra før, men vet ingenting om britax. Lurer på om den var best i test i 2016 og 2017, men uansett fint å høre andres erfaringer:)
Sniker fra april.
Kjøpte den til frøkna som kom april 17, var kjempefornøyd! Kriteriene våre var blant annet at den ikke skulle ta så mye plass i bilen, være lett å bære (bodde i 4etg uten heis) og ikke koste skjorta (som jeg syns veldig mange vogner gjør).
Vogna har vært perfekt for oss. Brukt den på skogsveier og kjøpesenter med suksess.
Det eneste negative (etter nesten 1,5 års bruk) er at den ikke var noe særlig på vinterføre :/ Men med vinterføre mener jeg at vi bor på landet og at de små forhjulene slet med 10cm nysnø. I byen hadde det nok ikke vært noe problem.
Frøkna vår er lang, og jeg ser nå at sportsdelen nok er litt kort i ryggen..

Ellers kjempefornøyd! Masse vogn for pengene! Kommer til å brukes til nestemann også :)

Sniker fra april.
Kjøpte den til frøkna som kom april 17, var kjempefornøyd! Kriteriene våre var blant annet at den ikke skulle ta så mye plass i bilen, være lett å bære (bodde i 4etg uten heis) og ikke koste skjorta (som jeg syns veldig mange vogner gjør).
Vogna har vært perfekt for oss. Brukt den på skogsveier og kjøpesenter med suksess.
Det eneste negative (etter nesten 1,5 års bruk) er at den ikke var noe særlig på vinterføre :/ Men med vinterføre mener jeg at vi bor på landet og at de små forhjulene slet med 10cm nysnø. I byen hadde det nok ikke vært noe problem.
Frøkna vår er lang, og jeg ser nå at sportsdelen nok er litt kort i ryggen..

Ellers kjempefornøyd! Masse vogn for pengene! Kommer til å brukes til nestemann også :)

Tusen takk for svar:) Høres ut som dette er en vogn som holder i massevis for vårt bruk:)

Jeg har denne vogna (jente født januar 2017).
Storfornøyd. Er ikke den beste terrengvognen, men på asfalt, grusvei, vanlig snø og fremferdsel er den helt super!
Liten og lett å komme frem med.
Merker nå at frøkna begynner å fylle vognen (1,5 år), så tror kanskje den kan bli litt kort/liten når hun bikker 2.. [emoji53] Men da kommer jo lillesøster, så sånn sett passer det bra!
Men absolutt en god vogn jeg har vært storfornøyd med! [emoji4]

Jeg har denne vogna (jente født januar 2017).
Storfornøyd. Er ikke den beste terrengvognen, men på asfalt, grusvei, vanlig snø og fremferdsel er den helt super!
Liten og lett å komme frem med.
Merker nå at frøkna begynner å fylle vognen (1,5 år), så tror kanskje den kan bli litt kort/liten når hun bikker 2.. [emoji53] Men da kommer jo lillesøster, så sånn sett passer det bra!
Men absolutt en god vogn jeg har vært storfornøyd med! [emoji4]

Tusen takk for svar:) har en emmaljunga vi kjøpte til førstemann i 2015, så kan gå over til den hvis denne blir liten litt tidlig. Ønsker meg en vogn som er lett å håndtere og ikke tar like mye plass som den andre, så høres ut som denne kommer til å passe oss veldig bra:)

Min beste venninne har britax smile 2 og er veldig fornøyd, med unntak av at forhjulene kan låse seg litt.
Det er visst et kjent problem, så de skal få litt hjelp av leverandøren i forsøk på fiks.

Jeg er superfornøyd, lett,lett å trille, enkel å slå sammen, bare positiv erfaring sålangt :)
Har bare sittedelen da lille var såpass stor når jeg kjøpte den, blitt så glad i den at jeg tror jeg beholder den selv om vi har kjøpt ny :happy:

Back
Topp