Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker fra april.Noen som har denne vogna? Kikka litt på den i dag da den er mye lettere enn den jeg har fra før, men vet ingenting om britax. Lurer på om den var best i test i 2016 og 2017, men uansett fint å høre andres erfaringer
Sniker fra april.
Kjøpte den til frøkna som kom april 17, var kjempefornøyd! Kriteriene våre var blant annet at den ikke skulle ta så mye plass i bilen, være lett å bære (bodde i 4etg uten heis) og ikke koste skjorta (som jeg syns veldig mange vogner gjør).
Vogna har vært perfekt for oss. Brukt den på skogsveier og kjøpesenter med suksess.
Det eneste negative (etter nesten 1,5 års bruk) er at den ikke var noe særlig på vinterføre :/ Men med vinterføre mener jeg at vi bor på landet og at de små forhjulene slet med 10cm nysnø. I byen hadde det nok ikke vært noe problem.
Frøkna vår er lang, og jeg ser nå at sportsdelen nok er litt kort i ryggen..
Ellers kjempefornøyd! Masse vogn for pengene! Kommer til å brukes til nestemann også
Jeg har denne vogna (jente født januar 2017).
Storfornøyd. Er ikke den beste terrengvognen, men på asfalt, grusvei, vanlig snø og fremferdsel er den helt super!
Liten og lett å komme frem med.
Merker nå at frøkna begynner å fylle vognen (1,5 år), så tror kanskje den kan bli litt kort/liten når hun bikker 2.. [emoji53] Men da kommer jo lillesøster, så sånn sett passer det bra!
Men absolutt en god vogn jeg har vært storfornøyd med! [emoji4]