Britax multi-tech

Sonny123

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Er det noen som har erfaring med dette sete? Jenta på 7 mnd må snart bytte :)

Vi har britax multitec 2. Er ikke så veldig fornøyd. Synes det er vanskelig/tungvint å montere. Gutten, som er 101 høy, klager veldig når han sitter i sete. Han får så vondt i rompa si. Det tar stor plass, og er ikke mulig å regulere vinkelen på setet uten å demontere hele greiene. Babyen skal snart over til nytt sete og da kommer vi til å kjøpe nytt sete

Vi har britax multitec 2. Er ikke så veldig fornøyd. Synes det er vanskelig/tungvint å montere. Gutten, som er 101 høy, klager veldig når han sitter i sete. Han får så vondt i rompa si. Det tar stor plass, og er ikke mulig å regulere vinkelen på setet uten å demontere hele greiene. Babyen skal snart over til nytt sete og da kommer vi til å kjøpe nytt sete

Så bare det kom så godt ut i tester, men da tror jeg vi kikker litt mer kanskje :P

Vi har britax multitech. Brukte d masse og var veldig fornøyd med det. Eldste likte d ihvertfall.

Edit: vår var kanskje 2 eller 3 år når vi kjøpte d da. Sånn tdi :)

Last edited:
Da tror jeg vi iallefall drar å kikker på det :D

Vi er kjempe fornøyd med det setet. Mannen sier det er kjempe lett å montere i forhold til izi pluss som jeg hat i bilen min. Er lett å regulere om den skal ligge eller ikke. Det gjør dere når dere monterer den. Min datter sitter liggende og sittende i den avhengig av hva vi skal osv. På ferie nå så har den vært liggende. Hu er 2 år 88 cm og 13.5 kg. Vi er fornøyd med begge setene våre. Men britax multitech bruker mindre plass i bilen enn besafe izi pluss.

Vi har det og er kjempefornøyd :) jenta vår er 3 år og vil tro hun ligger på 13 kg og mellom 95-100 cm.

Vi har det hos svigers. Synes det er helt greit, men vanskelig å justere vinkelen ettersom barnet vokser. Synes maxway er veldig mye bedre på alle måter :)

Hadde det. Lett å montere og justere i vår bil, og enkelt å ta av og på trekket ved oppkast!

Vi hadde det til våre to yngste. Veldig fornøyd med bilstolen... Ikke vanskelig å montere,og de satt veldig bra i det. Godt med plass, og mer enn nok regulering i høyde.

Godt det var en del med god erfaring også :D Leste et sted at noen syns de ble veldig 'rette' i ryggen? Er det noe som går an å justere? Spør litt dumt, har foreløpig bare sett setet på nettet :P

En venninne av meg har det til sin snart 3-åring. Han klager over vondt i rompa, så vil tro det er hardt..? Vi har 3 ulike andre bokovervendte til vår 3-åring og han har aldri klaget i alle fall :)

Ikke veldig fornøyd. Det er greit, men ganske hardt i forhold til mange andre seter. Ikke så vanskelig å montere..

Vi kjøpte besafe nå til minste og sittekimforten er en drøm i forhold, ihvertfall til de under året :-)

Back
Topp