Britax multi tech vs. Akta graco cosmic comfort s???

Kleo

Glad i forumet
Noen som har noen tips?? Har lest meg frem på nettet at det er ett av de to setene jeg har lyst til å kjøpe nå neste gang. Har vært på babyshop i dag og prøvd Britax sitt sete og snuppa satt veldig bra i det. Det hadde sluttet å føre Akta graco, derfor fikk vi ikke prøvd det.

Hvorfor det ene fremfor det andre?

eg har acta graco å e kjempefornøyd :-) enkelt å feste å ho sitter bra og kan og justere slik at det er godt å sove i da :-) ho kose seg når ho kjøre bil :-) men har og hørt at britax sitt og e veldig bra :-)

Hu i butikken hadde selv akta graco sitt, men ville egentlig ha hatt Britax sitt. Hu sa nå som hu hadde det ene så var hu i tvil om hu ville valgt det ene eller det andre igjen. Vanskelig valg.

Jeg har Britax Multitech til jenta mi på 2,5 år, og kjøpt samme til mini...

Veldig fornøyd[:)]

har britax MT til hun på 3 år. Og er kjempefornøyd! Hun sitter ggodt i det, og det er en dings under, så du kan ha det enten litt liggende, eller mer sittende. Hun har alltid sovet godt i det. God støtte!

Vi hadde Graco-setet fra hun var 14 mnd til hun var 3,5 år. Og så hadde vi Britax-setet fra 3,5 år til hun 5 år.

Jeg var kjempefornøyd med begge to.  Nå har vi jo ikke prøvd Britax sitt når hun var liten, så aner ikke hvordan det er for små barn.
Men jeg synes Graco'en har mer støtte på sidene, ved hoftene/bena.

Men den største plussen med Britax sitt, iforhold til Graco, var hodestøtten..  Britax Multitech har en helt fantastisk hodestøtte!!  :)  Aldri falt hodet hennes ned/fram når hun sov i Multitechen. :)

vi har britax sitt til storesnupp og er super fornøyd med det!!!

Kommer nok til å kjøpe samme til lillesnupp

Takk for dere gidder å svare [:)] Likte Britax veldig godt uten å ha prøvd Akta graco, er nesten så jeg bare har lyst til å kjøpe det uten å sjekke mer.

Har acta graco sitt, kjempesete men tar kjempestor plass i bilen vår.. har en nissan primera stasjonsvogn.. 

Back
Topp