Britax Multi Tech, hvor lenge brukte dere setet?

~Knoll og Tott~

Forelsket i forumet
Hei
Vi har dette setet til våre gutter, og de sitter bakovervendt. Problemet nå er at vi føler selene i setet er for korte når de nå har så mye klær på når det er kaldt. Så jeg lurer på hvor lenge brukte dere setet. Har forsåvidt grei nok plass ellers, for vi har stor og lang bil.

Guttene mine er 3 år, har ikke målt lengden, men er nok ikke over snittet, og er litt over 14kg.

HAn satt bakovervendt i MT til han var 4 år.
Han var 22 kg, og 112 cm når han fikk beltestol

Måtte bytte før jul, selene ble for stramme. Da var hun 2 år og 11 mnd, 19 kg og 100 cm lang. Byttet til bakovervendt Britax TWE, myyye mer belte i de!

ORIGINAL: ~Knoll og Tott~

Hei
Vi har dette setet til våre gutter, og de sitter bakovervendt. Problemet nå er at vi føler selene i setet er for korte når de nå har så mye klær på når det er kaldt. Så jeg lurer på hvor lenge brukte dere setet. Har forsåvidt grei nok plass ellers, for vi har stor og lang bil.

Guttene mine er 3 år, har ikke målt lengden, men er nok ikke over snittet, og er litt over 14kg.

Må dere ha så mye klær på da?
Litt mindre klær, og heller et pledd?

ORIGINAL: Oline V2

ORIGINAL: ~Knoll og Tott~

Hei

Må dere ha så mye klær på da?
Litt mindre klær, og heller et pledd?

Syns de bør få lov å ha jakke på seg, jeg fryser jo selv som en stukken gris i bilen når vi kjører

Vi bruker det setet til storesøster enda (hun blir 4 år i mars). Hun er litt over 1 meter og veier 15-16 kilo. Hun har enda igjen en del sele selv med jakke/utedress (beina er ganske bøyd nå da).

Back
Topp