Britax Multi-Tech + bil

Gaupa84

Glad i forumet
VIP
Dere som har dette setet, hvilken bil har dere?
Vi vurderer dette setet, men er usikker på om det passer inn i bilen vår(med tanke på helning i setene osv). I tillegg skal jeg kjøpe meg en ekstrabil som det helst også skal passe inn i .

Range Rover Vogue.
Har god plass

toyota avensis

Vi har to britax multitech i bilen, har en audi a6 stasjonsvogn. Hadde volvo xc90 før, der var det faktisk dårligere plass (men det var plass altså..) enn det er i audien nå..

Bmw 3-serie.

Volvo V70, har hatt det både i baksetet og framsetet.

Volvo XC70. Helt ok plass[:)]
Det er ikke danseplass for passasjeren i fremsetet, men det er ikke ukomfortabelt å sitte der.

Britax two way tar mindre plass[:)]

Toyota Auris!
Går på hengende håret![8D] 

Peugeot 307 SW og Toyota Corolla SW. [:)]

Det har stått i en saab93, passat stv 01 mod, opel meriva, volvo v70, volvo xc90, golf 4... og nå står det på en vedstabel i garasjen.. [8D]

ORIGINAL: Bambilicious

Mazda 6 stasjonsvogn.
Jeg har god plass, men gubben på 190 cm kan bare til nød sitte i passasjersetet [8D]

Opel Insignia stasjonsvogn. Jeg har plass nok når jeg sitter på passasjersiden framme, setet står bak der, og storebror som sitter i det har god plass til beina.

ORIGINAL: Nibbler

Volkswagen Touran, har bra plass.

Har i en periode hatt det i en Volkswagen Golf (stasjonsvogn), da var det ikke mulig å sitte i fremsete...

Yeh! Det har vi. Sitter som ei kråke i passasjersete fremme[&:] Men er på jakt etter ny bil så det får gå i noen mnder...[8D]

Har det i en Ford Focus, går greit for meg(168 cm), men sambo (188cm) sitter ikke noe særlig godt i passasjersetet lengre.. 

Vi har det i golf 2010 modell.
Den tar plass i den bilen, så jeg skal bytte å sett besafen i golfen og multitecken i passaten.

ORIGINAL: AnnaFrost

ORIGINAL: Black Beauty

suzuki baleno, har ikke god plass

Men det går akkurat?

ja, jeg er 178 høy og klarer å sitte i fremsete, men det er dårlig plass. jeg kjøpte bilsete før jeg kjøpte bil, jeg hadde nok prøvd flere alternativer viss jeg skulle kjøpe sete nå eller hadde tenkt meg på langtur nærmeste tiden.

Honda CRV.. veldig god plass.
Når vi sku kjøpe bil, stoppet vi innom barnashus når vi prøvekjørte diverse biler og prøvde bilseter [;)] mange biler det er dårlig med plass i [&:] selv stasjonsvogner. og større biler. bla subaru foreseter [>:]

Back
Topp