manfred
Elsker forumet
*Becca* skrev:
D der bør du virkelig sjekke skikkelig opp. Jeg er ganske sikker på at døm kan sitte bakovervendt til 18 kg. Når barnet veier mer er d for tung til selene i stolen, snur du d må du også bruke bilens belte ikke stolens. Jeg er rimlig sikker på at den grensa er på 18 kg, men ikke helt 100%. Så jeg tror jeg vill tatt en tlf til trygg trafikk eller en butikk døm selger døm setene i for å være helt sikker!manfred skrev:
Det er ganske tydelig at du ikke har nok kunnskap om bilstoler når du kommer med en så bastant påstand! Britax multitech er godkjent til 25 kg bakovervendt! Det finnes stoler som bare er godkjent til 18 kg bakovervendt, men dette er forskjellig fra stol til stol!
Sorry! Joda, jeg henger da litt med på bilstoler og jeg vet d er mange opp til 25 kg og at finnes noen til 18 kg. Men jeg har e venninne som ringte trygg trafikk ang d når ho skulle ha ny stol til sønn sin. Og der fikk døm til svar at d var 18 kg med bilstolens egene seter, husker døm styra fælt med d der! Men kanskje d gjelder at døm ikke skal brukes om den står monter forover! D er et eller annet der! Skal jeg høre med ho igjen i morra åssen da var! selv har jeg en på 3 år bakover i en stol til 18 kg, den må lillebror snart ta over. Så jeg må en ny til mellomste, men har inngen planer om å snu han enda!