Britax merke, hjelp

Malala

Elsker forumet
Januar 2017
Sommerfuglene
Noen som er kjent med britax merke?
De har tilbud på bilsete, liggende, sittende, base til 7000 kr, men ukjent med merke og lurer på om noen har råd?

Noen som er kjent med britax merke?
De har tilbud på bilsete, liggende, sittende, base til 7000 kr, men ukjent med merke og lurer på om noen har råd?

Britax er i utgangspunktet ett godt merke. Men eg ville ha Googlet modellen sammen med søkeordet "test". Da finner du ut hvordan det setet er kommet ut i tester :)

Vi har et britax sete som kom ut best i test for et par år siden :-) Veldig fornøyd siden en kan regulere selene i ryggen veldig mye :-)

Britax sete og vogn har komt veldig godt ut i tester og jeg har selv sett på dette settet.

Takk for tips! Dessverre ikke helt denne jeg ønsker meg. Jeg tror jeg vil ha britax go next. Har ikke lest meg helt opp på forskjellene men....
Må innom barnashus eller lignende og prøve litt vogner snart
På de siden jeg sendte deg lekmer.no så skal de ha andre og. Bare se litt på den, tror de hadde go next på tilbud og.

Vi har bare britaxseter både til storebror og lillesøster. (Vi har baser til lillesøster og seter til storebror i begge biler) Vi er veldig fornøyd, og det er god kvalitet og et kjent merke med gode resultater på tester. Venninnen min har britaxvogn (smile 2) og er veldig fornøyd med den.

Vi har Britax bilsete og vogn, SHR+ll/Go next, og er kjempefornøyd med begge deler. Setet mest fordi vi fikk låne av min bror, men det var best i test da min nevø ble født for noen få år siden.

Back
Topp