Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som er kjent med britax merke?
De har tilbud på bilsete, liggende, sittende, base til 7000 kr, men ukjent med merke og lurer på om noen har råd?
Den vi kikket på var på Nordby Svinesund da hadde de det tilbudet.Britax er en av merkene jeg vurderer.
Har du link?
Takk for tips! Dessverre ikke helt denne jeg ønsker meg. Jeg tror jeg vil ha britax go next. Har ikke lest meg helt opp på forskjellene men....Den vi kikket på var på Nordby Svinesund da hadde de det tilbudet.
Men jeg fant på nette og koster litt mer, men likevel billigere som pakke.
http://lekmer.no/barn-og-baby/barne...lack-britax-römer-primo-isofix-bas-2016-pakke
På de siden jeg sendte deg lekmer.no så skal de ha andre og. Bare se litt på den, tror de hadde go next på tilbud og.Takk for tips! Dessverre ikke helt denne jeg ønsker meg. Jeg tror jeg vil ha britax go next. Har ikke lest meg helt opp på forskjellene men....
Må innom barnashus eller lignende og prøve litt vogner snart
Hvilken type har dere?Vi har et britax sete som kom ut best i test for et par år sidenVeldig fornøyd siden en kan regulere selene i ryggen veldig mye
![]()