Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har Britax Go og er veldig fornøyd med den. Go next er helt lik, bare at den har litt andre farger, lufthjul og en liten solskjerm![]()
Syns vognen er veldig lett å trille, og jeg har tilbakelagt flere hundre kilometer med den vogna (faktisk-er glad i å trille). Kjempe deilig at den har svingbare hjul for da slipper man å bruke mye muskler på å snu vogna. Disse kan også låses som er bra når det er litt mye snø. Det finnes også vinterhjul man kan kjøpe til
ville kjøpt en ekstra solskjerm å feste på, Tinkafu har en veldig bra en. Solskjermen dekker ordentlig for solen, og den er også fin å bruke når baby skal sove om det er lyst ute. Trekk den ned og det blir mørkt
I tillegg har de vognene utrolig god plass under til poser, det er en av de tingene de har fått som pluss
Skaffer du ett Britax bilsete så kan du feste bilsete på vogna med en adapter.
Den er ganske høy, min pappa og bror er 1,90 og syns vogna var bra. Mannen min er 1,84 og har ikke problemer med å trille. Håndtaket er ganske høyt pga ergonomisk håndtak. Målte nå, og det er ca 110cm fra gulv til toppen av håndtak når det står på det høyeste. Ganske høy altsåHvordan tror du den vil fungere å trille for en 2 meter høy mann?
Da står den på listen over vogner å testeDen er ganske høy, min pappa og bror er 1,90 og syns vogna var bra. Mannen min er 1,84 og har ikke problemer med å trille. Håndtaket er ganske høyt pga ergonomisk håndtak. Målte nå, og det er ca 110cm fra gulv til toppen av håndtak når det står på det høyeste. Ganske høy altså![]()
Vi har Go Next. Veldig fornøydNoen som har erfaring med denne vognen? Syns den ser veldig bra ut, men har aldri prøvd den.![]()
Håper den faller i smakDa står den på listen over vogner å teste![]()
Vi så på denne, og vurderte den lengeNoen som har erfaring med denne vognen? Syns den ser veldig bra ut, men har aldri prøvd den.![]()
Tror det kommer en ny modell som heter Go Big:Oy, så supre kommentarer!Nå ble jeg bare enda mer forelsket i den. Ikke nok med at den ser utrolig fin og sporty ut, men den virker så bra også
Dette blir virkelig en favoritt som må prøves! Tusen takk for svar
![]()
![]()