Britax go next 2015

Vi og havnet nesten på den grå med svart understell, men så så sambo den andre og syntes den var finere. For min del var det litt hipp som happ, så da var det egentlig greit
Det jeg liker mest er egentlig at bagdelen ikke er så stor. Syns Emmaljungaene og spesielt Simo ser veldig store ut, ihvertfall nå som jeg ser på min i stua hver dag
Ja ikke sant, de andre tunge og klumpete.
Hadde vår i stua i noen mnd også ;-)
(Måtte sette den ut til min mormor enn så lenge, har litt liten leil:p)
 
Herregud så forvirrende og misvisende med de fargene da. Når jeg googler britax black ink så kommer det bilder av en kullsvart vogn..
Jeg hadde håpet at det var forskjell i fargene på grey melange og black melange, men da er det altså ikke det. Kun understellet som er forskjellig på de to.
 
Herregud så forvirrende og misvisende med de fargene da. Når jeg googler britax black ink så kommer det bilder av en kullsvart vogn..
Jeg hadde håpet at det var forskjell i fargene på grey melange og black melange, men da er det altså ikke det. Kun understellet som er forskjellig på de to.
Ja, rammen er forskjellig. Men eg syns grå vogn på hvit ramme ser lysere ut enn grå vogn på svart ramme.
Kanskje det er en illusjon? Haha
 
Det er forskjell på grey og black melange. Det er også flere alternativer å velge mellom.
Jeg syntes grey melange er finest, men de hadde så bra pristilbud på black melange at jeg bestilte den istedet :)
ImageUploadedByBV Forum1440612880.705525.jpg
 
Ja ikke sant, de andre tunge og klumpete.
Hadde vår i stua i noen mnd også ;-)
(Måtte sette den ut til min mormor enn så lenge, har litt liten leil:p)

Har hatt vår på boden vi da. Siste uken den har stått i stua. Sånn i håp om at det skjer noe snart kanskje :D

Black melange ser litt mørkere ut ja. Tror den er det. Kanskje det var den jeg egentlig så på, og når jeg kom tilbake noen timer senere og prater med ei anna dame, så trodde hun der var den helt svarte. Jaja. Samme det nå egentlig. De er fine alle sammen :)
 
Vi har denne i hvitt understell og grå bag. Veldig fornøyde med vogna. Har også Brio bilsete til å klikke på understellet, så kjekt ved levering/henting på SFO og handle i butikken. Har load tray under vogna (i handlekurven) og digger det. Plass til masse også snurper vi vare igjen på toppen. Har også kjøpt vinterhjul men ikke testet de enda.
 
Hei dere som har kjøpt Britax go next. Jeg skal ha baby til våren og vurderer å kjøpe denne vognen. Så jeg lurer på hvordan dere har opplevd vognen så langt? :)
 
Last edited:
Jeg er knallfornøyd! Utrolig god å trille, gode dempere og bagen er lun og god. Anbefaler den dessuten er den lett å trille og veldig enkel å legge sammen. Vi legger den sammen og tar den med inn hver dag, uten noe problem.
 
Jeg elsker vognen! Super enkel å ta med inn og ut av bil, ruller og demper godt! Lillemann trives godt oppi der! :) Go for it!
 
Back
Topp