LSførstegangs
Glad i forumet
Er det flere som skal ha denne vognen til babyen som kommer? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken farge har du?Hadde gått for den! Jeg har Brio Go 2014, er så fornøyd. Elsker å gå tur med den![]()
Jeg har en grå vognHvilken farge har du?![]()
Åå, nice tilbud. Husker du når på året det tilbudet kom og hvor kjøpte du den?Jeg har en grå vognsyns egentlig den marineblå er finest. Men tilbud er tilbud, fikk vogna med grå farge til 5000kr
![]()
![]()
http://www.kjopbarnevogn.no/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgiÅå, nice tilbud. Husker du når på året det tilbudet kom og hvor kjøpte du den?
Tusen takk for svarhttp://www.kjopbarnevogn.no/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi
Ikke like billig, men her er vogn med bag, sportsdel, bilsete og base for 9000krBrio Go da
Kjøpte vognen inne på den nettsiden. Tilbudet vi fikk var i julen i fjor![]()
hvis du bor i nærheten av Oslo så har de en Barnas Hus Outlet på Furuset hvor de har Brio med utgåtte farger til 5000kr![]()
Det er jo ingen garanti for at den svarte kommer på tilbud. Svart går liksom aldri av moten. Men den grå er veldig fin altsåTusen takk for svar![]()
Bor desverre ikke i Oslo.. Men i Bergen.
Er litt usikker på hva vi skal gjøre nå fordi mimmis har den grå 2015 modellen i pakketilbud med bilstol til 9000.. Men vil jo helst ha svart..
Fant ikke pakketilbudet med bilstol på mimmis da jeg var inne. Bare bagdel og sportsvogn til 9499. På kjøpbarnevogn.no har de bilsete og base i tillegg, men det er ikke Go next. Bare Go-modellen.Tusen takk for svar![]()
Bor desverre ikke i Oslo.. Men i Bergen.
Er litt usikker på hva vi skal gjøre nå fordi mimmis har den grå 2015 modellen i pakketilbud med bilstol til 9000.. Men vil jo helst ha svart..
Ja.. Men mimmis er tom for svart eller blå.. Vurderer grå nå.. Tenke litt nytt..Fant ikke pakketilbudet med bilstol på mimmis da jeg var inne. Bare bagdel og sportsvogn til 9499. På kjøpbarnevogn.no har de bilsete og base i tillegg, men det er ikke Go next. Bare Go-modellen.
Syns ikke mimmis sitt tilbud var så billig da, da hadde jeg kjøpt den fargen jeg ønsket og lagt på 1500kr![]()
Jeg har grå, den er veldig finJa.. Men mimmis er tom for svart eller blå.. Vurderer grå nå.. Tenke litt nytt..
Da går du for gråJa.. Men mimmis er tom for svart eller blå.. Vurderer grå nå.. Tenke litt nytt..
Black melange finest! Nå står den i stuaJeg bestilte denne inkl bilstol på mimmis med den kampanjen de hadde rett før 17. Mai. Fikk da brio go next 2015 + bilstol for 7800!! Veldig fornøyd og gleder meg masse over å ha fått hva jeg anser som den beste og mest optimale vogna for oss til en slik pris! Men måtte da velge black melange. Ønsket egentlig grey melange, men var ikke verd å betale over 1000 kr mer for fargen!
Men de var tom på lager, så min er først på vei nå. Men ungen kommer først i oktober, så det gjorde ikke noe med lang leveringstid!![]()
Den er faktisk veldig fin. Mørk grå og svart ramme OJeg har grå, den er veldig fin![]()