Britax go big2 - noen som har erfaring med denne vogna?

Revefruen

Andre møte med forumet
Denne gangen ønsker jeg barnevogn med 4 hjul, svingbare /låsbare foran.

Har sett meg ut britax go big2, prøvekjørt den i butikk og synes den er utrolig god, veldig god fjæring, grei størrelse på babybagen (venter septemberbaby og håper den holder ut vinteren), full liggestilling og god størrelse på sportsdelen. Veldig romslig handlekurv. Godt ergonomisk håndtak.

Ønsker at vogna skal være god på landeveien/ i terrreng da vi bor landlig til. Har noen denne vogna? Hvordan er dere fornøyd? Vinterføre? Terreng? Og ettersom den er såpass stor, blir den veldig stor å manøvrere i butikker etc?

Litt skeptisk til størrelsen, og at den blir såpass stor sammenlagt. Vi skal også ha plass til hundebur bak i bilen.. men samtidig vil jeg ha en solid vogn..

Har også sett på Britax smile 2, som jeg syns blir litt liten igjen. Emmaljunga nxt90/nxt90f ble stiv å trille i forhold, så den tror jeg ikke jeg går for. Og Emmaljunga Edge blir kanskje litt i største laget..

Håper noen der ute har erfaring med britax go big og kan komme med erfaringer

Har britax go big og er veldig fornøyd! Lett å god å kjøre, lun og god til baby og større barn. Enkel å snu veg på sittedelen++.. minuset er at den tar stor plass i bil ja.. syns ikkje den er forstor til senter o.l. helt perfekt:)

Har britax go big og er veldig fornøyd! Lett å god å kjøre, lun og god til baby og større barn. Enkel å snu veg på sittedelen++.. minuset er at den tar stor plass i bil ja.. syns ikkje den er forstor til senter o.l. helt perfekt:)
Er den tung å trille i oppoverbakker o.l? Vet du om man får den lett inn i en buss o.l?

Jeg har forgjengeren, Brio go, og er veldig fornøyd med den! Den har jeg trillet mange mil med, både i marka og på vei. Dempingen gjør at babyen har sovet godt i mange timer på tur. Bor i Oslo og har aldri hatt problemer på buss og bane. Kanskje på de gamle trikkene, men det er vel like mye fordi folk er alt for dårlig til å hjelpe med å løfte vogn, så da blir det tungvint når man må ta det alene.

Jeg har kjøpt Go big 2 til kommende baby. Har ikke brukt den ennå, men den innfridde alle mine krav, og jeg synes ikke den virker spesielt tung. :) Gleder meg skikkelig til å ta den i bruk i august!

Er den tung å trille i oppoverbakker o.l? Vet du om man får den lett inn i en buss o.l?
Syns ikkje den er vanskelig i oppoverbakker. Men ble jo tyngre etter som ungen vaks. Nå har eg baby i den igjen så syns det er greit i bakkane.. har dessverre aldri prøvt i buss.

Tusen takk for svar! Tror jeg har bestemt meg for den, selv om den tar ganske mye plass i bilen, som du skriver februar2019

Back
Topp