Britax Go Big

Kindermamma

Elsker forumet
Februarhjertene2017
It's gonna be May 2019
Lurer på om det er noen av dere som har kjøpt Britax Go Big som kan komme med noen erfaringer på denne.
Skal ha førstemann i februar og er veldig spent på det i forhold til vogn.
Finner lite informasjon om den (foruten det som står på nettbutikkene) og erfaringer om den siden den er så ny.
Setter stor pris på alle tilbakemeldinger :)

Jeg har ikke kjøpt den, gikk for Britax go next. Jeg prøvde begge i butikken, og grunnen til at håper gikk for go next i stedet for go Big var rett og slett at jeg synes den ene var finere enn den andre, og at Big ble litt større sammenlagt, noe som er klønete i min lille bil. Tror det er ei veldig bra vogn, virket sånn.

Har nettopp kjøpt stasjonsvogn så plass er ikke noe jeg egentlig tenker på. Go Next, er den tung og klønete å få inn i bilen?

Tenker også en del på Go Next så setter pris på erfaringene du har med denne. Synes den ekstra kalesjen på Go Next bagen er et stort pluss (fås ikke på Go Big vogna), men minuset med Nexten er at man ikke kan legge helt ned ryggen på sportsdelen.
Har du noen tanker på dette? :)

Kalesjen og størrelsen sammenlagt var de fordelene jeg veide opp mot ulempen ved å ikke kunne legge ryggen helt ned. De to andre vognene jeg har vurdert, Emmaljunga nxt90 og Stokke Trailz, har begge ergonomisk sittedel og kan heller ikke legges helt ned. Har snakket med venninner med tilsvarende vogn, googlet og lest på forum, og kommet frem til at det nok blir sjelden han kommer til å sove mange timer i strekk i sportsdelen, så det er jeg ikke lenger bekymret for. Venninner sier ungene sover like godt selv om ryggen er litt skrå, så da stoler jeg på deres erfaring.

Kommer nok til å kjøpe ei billig sovevogn til barnehagen, da går vi nok for en som kan legges helt ned vil jeg tro.

Back
Topp