Britax beltestol

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Noen med erfaring med denne stolen?

Frøkna her er liten av vekst, og er akkurat rett under 15 kg.

Blir 4 i juni.

Utfordringen vår er at hun har begynt å bli så bilsyk... Prøvd seabands, plaster på navlen, osv.

Sist tur gikk det bra hjem når hun så film, men hun har spydd når hun ikke har sett film..

Vi skal på tur til helga, og tar sjansen på bakovervendt og film, får heller kjøpe noen nye filmer siden de er lei av det de har sett tusen ganger.

Men hvis det blir sånn at vi MÅ snu henne før 4 år, så anbefalte forhandler meg dette setet. Det er ekstra sikring over hoftene for å sikre at hoftebeltet ligger stødig, og ekstra polstring over skuldrene.

Hadde du gått for dette setet kontra en "vanlig" beltestol?
Den i skrittet kan ikke tas vekk senere.
Men den sikrer jo at barnet ikke sklir ut mellom beltene i en kræsj tenker jeg, uansett alder.

http://www.britax.no/car-seats/kidfix-ii-xp-sict/

Vi vurderer denne som neste stol, hun på Barnas hus anbefalte den. Lillemor sklir lett ned, så den greia mellom beina kan hjelpe litt på det. Dessuten satt hun best i det setet. Men vi får se, de andre setene er jo gode de og, og billigere. Likevel, om dette setet er det beste så får penger komme i andre rekke.

Vi vurderer denne som neste stol, hun på Barnas hus anbefalte den. Lillemor sklir lett ned, så den greia mellom beina kan hjelpe litt på det. Dessuten satt hun best i det setet. Men vi får se, de andre setene er jo gode de og, og billigere. Likevel, om dette setet er det beste så får penger komme i andre rekke.
Ja er det jeg og tenker....

Og er ikke store prisforskjellen på cybex m-fix som jeg egentlig har tenkt på. Cybex koster 2600 og britax 2900

De 300 kr er sikkerheten verdt hvis hun sitter stødigere i dette enn en vanlig beltestol.

Hvilken britax beltestol er det du har fått anbefalt? Klarte ikke å se det i farten. Vi skal snu vår 4 åring til høsten. Og vurderer britax stol.

Hvilken britax beltestol er det du har fått anbefalt? Klarte ikke å se det i farten. Vi skal snu vår 4 åring til høsten. Og vurderer britax stol.
Fikk du ikke åpnet linken?

Det ser sånn ut:

1459452819618.jpg

Med ekstra beskyttelse over skuldra og en ekstra belteholder mellom bena til å holde hoftebeltet på rett plass.

Back
Topp