Britax b-motion 4

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Noen som har den og vil dele erfaring?
Gjerne all-terreng versjon :)
Eller har en annen lignende vogn å anbefale

Vurderer å kjøpe en ny vogn nå som vi har flyttet og da er det viktig at den er god på terreng da det nok blir mest skogsturer med snø, is, gjørme etc.
Bruker brio happy nå, men den blir nok bhgvogn til høsten igjen :)

Ingen med erfaring?

Jeg har b motion 3. Men angrer og hadde heller gått for britax smile 2 der sportsdelen går begge veier. Bagdelen begynner allerede å bli ganske trang (5mnd) også syns jeg det er for tidlig å bytte til sportsdelen fordi den kun er forover vendt.

Jeg har b motion 3. Men angrer og hadde heller gått for britax smile 2 der sportsdelen går begge veier. Bagdelen begynner allerede å bli ganske trang (5mnd) også syns jeg det er for tidlig å bytte til sportsdelen fordi den kun er forover vendt.
Hvordan er den ellers da? Med tanke på terreng osv. Har Britax b-ready nå, og den er ikke god å bruke i det terrenget her ihvertfall, og smile2 har vel kun små hjul foran? Ønsker en med store, og tenkte b-motion kunne være fin siden man kan bytte :) Lillegutt på snart 11 mnd vokste ut av bagen for lenge siden (britax b-ready/smile2) selv om den er stooor. Men var veldig fornøyd med bagdelen.
Og siden han er såpass stor nå så tror jeg det går greit å snu ham evnt. Kan jo teste det på Brio vogna mi :)

Hvordan er den ellers da? Med tanke på terreng osv. Har Britax b-ready nå, og den er ikke god å bruke i det terrenget her ihvertfall, og smile2 har vel kun små hjul foran? Ønsker en med store, og tenkte b-motion kunne være fin siden man kan bytte :) Lillegutt på snart 11 mnd vokste ut av bagen for lenge siden (britax b-ready/smile2) selv om den er stooor. Men var veldig fornøyd med bagdelen.
Og siden han er såpass stor nå så tror jeg det går greit å snu ham evnt. Kan jo teste det på Brio vogna mi :)
Ja skjønner den med små hjul. Er veldig fornøyd sånn sett med den for føler at hjulene har fin størrelse nå som det har vært en del snø og grus. Syns bare bagen er veldig liten også er det som sagt synd man ikke kan snu sittedelen. Men når han allerede er 11 mnd går det sikkert fint. Syns det er greie dempere og.

Vi har Britax b-motion 4 plus. Og elsker vognen med tanke på størrelsen, snart 5 åringen får plass i den (ikke at han bruker den, men sniker seg oppi til tider :)) Ryggen er lang (lengste på markedet mener jeg) og kalesjen er fantastisk, dekker nesten hele 2 åringen ;) På ulent terreng, kan den være ei utfordring med framhjulene, men kan kjøpes større hjul å bytte med når man skal gå i ulent terreng.
Dessuten tar den nesten ingen plass sammenlagt i bil :) Veldig god vogn ;)

Vi har Britax b-motion 4 plus. Og elsker vognen med tanke på størrelsen, snart 5 åringen får plass i den (ikke at han bruker den, men sniker seg oppi til tider :)) Ryggen er lang (lengste på markedet mener jeg) og kalesjen er fantastisk, dekker nesten hele 2 åringen ;) På ulent terreng, kan den være ei utfordring med framhjulene, men kan kjøpes større hjul å bytte med når man skal gå i ulent terreng.
Dessuten tar den nesten ingen plass sammenlagt i bil :) Veldig god vogn ;)
Prøvde denne i butikken, og den virket veldig romslig og fin :)
Hvordan er dempingen på den i ulent terreng?
Du har ikke terrenghjulene selv, og prøvd de? Om jeg kjøper vognen, blir det evnt med ekstra hjulsett. Litt derfor jeg lurer på den :)

Prøvde denne i butikken, og den virket veldig romslig og fin :)
Hvordan er dempingen på den i ulent terreng?
Du har ikke terrenghjulene selv, og prøvd de? Om jeg kjøper vognen, blir det evnt med ekstra hjulsett. Litt derfor jeg lurer på den :)

Nei har ikke kjøpt ekstra hjulsett, pga vognen nå kun brukes som sovevogn i bhg, så har ikke behov. :)Hørt om andre som har ekstra hjulsettet og er veldig fornøyd :)

Beste barnevogn - aliexpress.com En firehjuling med fantastisk demping og kjøreegenskaper. Denne er også helt perfekt på grus og snø. Vendbar og STOR sittedel, god størrelse på bag. Den er enkel å legge sammen, ikke av de minste sammenlagt, men overkommelig.

Last edited:
Back
Topp