Britax b-motion 4 plus. Erfaringer??

Tutta1987

Forelsket i forumet
Snøfnuggene 2018
Å nei!! Jeg som var SÅÅ sikker på at jeg ville ha Stokke trailz vognen (dypvogn ikke sportsvogn). Men da vi var innom barnas hus i går så falt jeg helt Britax b-motion 4 plus. Så den bare i sports vogn men guuud så fin *sukk*. :angel8
Noen som har erfaring med denne vogna? Både som sports vogn og bagvogn?

Oi, ei vogn som er finere enn Stokke Trailz? :D Har du bilde av vogna du falt for?

Jeg syntes Stokke trailz er nydelig som bagvogn å se på men jeg liker ikke sports delen. Minner meg for mye om et sykkelsete. Jeg ønsker meg heller en god sovevogn som sportsvogn. Mulig jeg er litt gammeldags :D
Men jeg har ikke sett Britax vognen med bag "live" så må jo det først også. Men sportsvognen er NYDELIG :rolleyes::angelic: og koster bare 500åkr komplett.
OG jeg følte at Britax vognen var bedre og trille inne i butikken enn Stokke sin. Men det kan jo være annerledes ute på asfalt da...
Jeg liker at Stokke bagen er høy, men følte den kanskje sperret for utsikten og at den var litt uoversiktlig å kjøre, inne i butikken da :hilarious:

Noen som har erfaringer med britax vognen og dele??

Vedlegg

• IMG_2017-07-27_16-07-28.JPG
    IMG_2017-07-27_16-07-28.JPG
    566,4 KB · Visninger: 40
Vi kjøpte b-motion 4 plus som bhg-vogn til vår 16-mnd nå i sommer, kjøpte etter anbefaling fra andre. Har kun sportsdel, men den kan legges helt flatt og er en veldig god sovevogn med god plass. Bruker den til trilling ellers også, ikke prøvd i terreng men ellers er den ihvertfall god på asfalt. Litt ulempe at sittestillingen ikke kan justeres så "bratt" at barnet får sett skikkelig forbi kalesjen på sidene. Og skulle gjerne hatt sittedelen vendbar. Men god som bhg-vogn [emoji5]

Back
Topp