Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du hørt med Siljes? Mener de har hatt Britax...?
Så bra! Jeg har veldig god erfaring med Siljes, de har bestilt varer til meg som de ikke har i butikken.Ringte de igjen nå, og de hadde tilfeldigvis en fyr fra Britax der
B-dual selges ikke lenger, og den nye kommer til å bli hetende B-ready og kommer i Juni
Hun visste ikke om de kom til å ha den stående på utstilling, men det var en mulighet, så da får jeg ringe tilbake da. Og sjekke andre Britax-forhandlere når tida er der.
Men da slipper jeg å Google meg ihjel for å prøve å finne ut av denhehe
Så bra! Jeg har veldig god erfaring med Siljes, de har bestilt varer til meg som de ikke har i butikken.![]()
Vil gjerne handle lokalt om jeg kan.Har vært veldig fornøyd med service når jeg har vært der og
De kunne også bestille phil&teds sa de, som jeg også har tittet litt på men vanskelig å finne i butikk
Barnas Hus er jeg ikke like imponert overhehe
Gjør gjerne det jeg og, og har handlet mye på Siljes. Kortere vei til barnas hus da, så har vært der å sjekket ut litt forskjellig, men kjøpt veldig lite der.Vil gjerne handle lokalt om jeg kan.![]()