Britax B-dual

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Noen som har erfaring med denne vognen og vet hvilke fysiske butikker som evnt har den rundt Oslo/Østfold?

Har du hørt med Siljes? Mener de har hatt Britax...?

Jeg var der om tirsdag og så på søskenvogner, og spurte samtidig om de hadde andre lignende vogner som Super Viking. Visste da ikke om navnet på denne...kan jo ringe å høre, men finner den ikke på nettsidene heller.

Var også på Barnas Hus i går og de hadde aldri hørt om den??? Men syns ikke det virker som de kan produktene sine spesielt godt generelt :p

Ringte de igjen nå, og de hadde tilfeldigvis en fyr fra Britax der :D

B-dual selges ikke lenger, og den nye kommer til å bli hetende B-ready og kommer i Juni :D

Hun visste ikke om de kom til å ha den stående på utstilling, men det var en mulighet, så da får jeg ringe tilbake da. Og sjekke andre Britax-forhandlere når tida er der.
Men da slipper jeg å Google meg ihjel for å prøve å finne ut av den:p hehe

Ringte de igjen nå, og de hadde tilfeldigvis en fyr fra Britax der :D

B-dual selges ikke lenger, og den nye kommer til å bli hetende B-ready og kommer i Juni :D

Hun visste ikke om de kom til å ha den stående på utstilling, men det var en mulighet, så da får jeg ringe tilbake da. Og sjekke andre Britax-forhandlere når tida er der.
Men da slipper jeg å Google meg ihjel for å prøve å finne ut av den:p hehe
Så bra! Jeg har veldig god erfaring med Siljes, de har bestilt varer til meg som de ikke har i butikken. :)

Så bra! Jeg har veldig god erfaring med Siljes, de har bestilt varer til meg som de ikke har i butikken. :)

Har vært veldig fornøyd med service når jeg har vært der og:)
De kunne også bestille phil&teds sa de, som jeg også har tittet litt på men vanskelig å finne i butikk

Barnas Hus er jeg ikke like imponert over:p hehe

Har vært veldig fornøyd med service når jeg har vært der og:)
De kunne også bestille phil&teds sa de, som jeg også har tittet litt på men vanskelig å finne i butikk

Barnas Hus er jeg ikke like imponert over:p hehe
Vil gjerne handle lokalt om jeg kan. :)

Vil gjerne handle lokalt om jeg kan. :)
Gjør gjerne det jeg og, og har handlet mye på Siljes. Kortere vei til barnas hus da, så har vært der å sjekket ut litt forskjellig, men kjøpt veldig lite der.

Bilstol o.l kjøpte jeg hos Siljes, og det er også der tripp trapp stolen min er kjøpt:) veldig hyggelige mennesker

Back
Topp