Bristet halebein.

Connie

Glad i forumet
MAI 2013
God morgen dere søte damer :) er det noen av dere som har født før å har bristet halebeinet? Vist det , hvor lenge gjør det vondt? Noen tips om hva som kan lindre? Hilsen ei som bare liker å stå fortiden Hehe

Jeg "knakk" halebeinet for ca 7 år siden. Det står 90 grader innover istedenfor å være buet. Har fortsatt vondt dersom jeg sitter lenge og da spesielt i bil og fly. Når jeg er gravid og få bekkenløsning er det veldig plagsomt, men går bra i hverdagen. Husker ikke helt når det sluttet å gjøre veldig vondt, men de tok lang tid. Nå er jo mitt er enn bristet da.

Var litt spent på hva som ville skje under forrige fødsel, men det gikk bra. Eneste var at halebeinet gjorde sinnsykt vondt ett par tre dager etter fødsel, så gikk det mer og mer over. Mulig det ble bristet da.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Jeg brista halebeinet under forrige fødsel.. Hadde vondt i flere mnd.. Satt på ei sånn oppblåst nakkepute for å avlaste halebeinet! :)

Huff,det er da virkelig alt mulig man kan pådra seg under en fødsel:eek: go bedring,fårbda virkelig håpe at det ikke er dette du må fokusere på som nybakt mamma:/

Åhh leeenge desverre! Var dronningen av å briste halebeinet som mindre føler jeg:-/

Back
Topp