Brio vogn?

fomle 83

Forumet er livet
Har ei venninne som skal selge sin  Brio happy combi vogn 2007 model, og vurdere litt om æi skal kjøpe den. Har trehjuling fra før av. men sia vi får på vinteren så tenke æi at firehjuling kanskje e best. 
Nåen som har nåkka å si om den vogna? Positivt/negativt?

Jeg hadde Brio Happy Duo 2008 modell, og var veldig fornøyd med den! Hadde teleskop-understell, noe jeg synes er mye bedre enn kompakt-understellet! Solgte min i fjor høst (kun brukt i 8 mnd, og sportdelen var kun brukt 1 gang) og jeg fikk 2700 kr for min. Så da har du et lite pekepin på pris...

Vet ikke helt koran understell det e på den vogna. men forsto det va en som blei veldig liten når man la den sammen.
Va vel egentlig grei pris å betale 1800 for vogna da.... Hmmm? Men lure litt på om ho kjøpte den brukt også.

Jeg har å en brio happy 08 mod. veldig fornøyd. Har brukt bare baggen så langt, men må nok snart over i sportsvognen nå snart. Har så langt ikke no negativt å si! Kjøpte den brukt jeg også!

Vi hadde brio happy duo 2010, drittfornøyd, loved it! Fikk 3000 for den, da hadde vi brukt den i litt over ett år.

Vi hadde brio happy duo 2010, drittfornøyd, loved it! Fikk 3000 for den, da hadde vi brukt den i litt over ett år.

OM det er understellet som blir minsdre når du legger den sammen så er vogna stiv som en stokk og ikke god å trille. Ville aldri kjøpt den, er det derimot det andre understellet er det en god vogn. Så prøv den ut litt før du sier du vil kjøpe, det understellet du bør veldge har god fjæring, den andre ikke.

**Emmeline** skrev:
OM det er understellet som blir minsdre når du legger den sammen så er vogna stiv som en stokk og ikke god å trille. Ville aldri kjøpt den, er det derimot det andre understellet er det en god vogn. Så prøv den ut litt før du sier du vil kjøpe, det understellet du bør veldge har god fjæring, den andre ikke.

Enig!!!
Vi hadde simo duo med sånn kompakt understell som du snakker om, og det er helt håpløst! Så vi bytta til et annet understell med skikkelig fjæring. Fjæring har alt å si om en vogn er god eller dårlig

Dramadama skrev:

**Emmeline** skrev:

Enig!!!
Vi hadde simo duo med sånn kompakt understell som du snakker om, og det er helt håpløst! Så vi bytta til et annet understell med skikkelig fjæring. Fjæring har alt å si om en vogn er god eller dårlig

Teleskop-understellet er sååå mye bedre enn kompakt-understellet! En DRØM å trille!

Jeg ville i tilfelle heller gått for brio duo vogn da i tilfelle.
Kombi bagen til brio er veldig liten, og flere av mine venninner har kjøpt ny bagvogn til sin lille pga brio kombi bagen var for liten etter 4mnd, og noen tidligere som brukte deg med pose.

ellers er brio en god vogn. :)

Back
Topp